19 Reacties

4 jaar geleden

Hi, Ik adviseer je nutrilon te mixen met nutrilon omneo. Nutrilon omneo is voor krampjes en of moeizame ontlasting. Ik geef borstvoeding alleen de laatste voeding is fles. Mijn dochter had ook last ik had contact genomen met cb. Ik begon met 3 schepjes standaard nutrilon en 3 schepjes omneo. Ik zag na een week vooruitgang ze had geen buikpijn meer. Vervolgens na een week deed ik 4 schepjes standaard Nutrilon en 2 Omneo. Tot heden gebruik ik het zo. Je moet zelf even aankijken hoe bij jou gaat. Succes ik hoop dat het ook bij jou zal helpen

4 jaar geleden

Reactie op ilayda_

Hi, Ik adviseer je nutrilon te mixen met nutrilon omneo. Nutrilon omneo is ...
Wat goed! Dankjewel. Kende het niet. Mijn cb zei alleen maar kleinere flessen geven, waardoor hij weer aan het gillen was vd honger. Dank voor de tip!

4 jaar geleden

Hoi, Wij hebben ook slechte ervaring met Nutrilon. Mijn zoon was 19 weken oud en had nog steeds hevige krampen. Wij zijn vervolgens overgestapt van Nutrilon standaard naar Nutrilon Omneo. Dit bevalt hem goed en de scherpte van zijn krampjes zijn er vanaf. Wij hadden direct de overstap gemaakt zonder het te mixen met elkaar. Hij had er gelukkig geen moeite mee. Je kunt het elke dag opbouwen door bijvoorbeeld 4 scheppen standaard en 1 schep omneo en de dag erop 3 scheppen standaard en 2 scheppen omneo. Succes!

4 jaar geleden

Hoi, ik heb bij de combinatie borst en flesvoeding, de nutrilon prefea gebruikt. Dit is speciaal voor de overgang van borst naar fles of wanneer het gecombineerd wordt. Nooit last van krampjes gehad. In de nutrilon prefea zit melkvet. Wellicht proberen waard. Succes!

4 jaar geleden

Gaan kolven en dat in de fles geven :)

4 jaar geleden

Ik heb gehoord dat Nan Evolia ook goed zou zijn om over te schakelen van borst- naar flesvoeding. Zelf kolf ik af dus kan er niet van meespreken..

4 jaar geleden

Reactie op Shanadr

Ik heb gehoord dat Nan Evolia ook goed zou zijn om over te schakelen van bo ...
Ik heb ook nan evolia gepakt bij de overgang en dat is heel goed gegaan.

4 jaar geleden

Reactie op Anneloes N-M

Hoi, ik heb bij de combinatie borst en flesvoeding, de nutrilon prefea gebr ...
Is vanaf 6 maanden lees ik? Ga ik over 1.5 maand mee aan de slag! Wil hem toch nog een tijdje een combi geven

4 jaar geleden

Reactie op Alyssia💓

Ik heb ook nan evolia gepakt bij de overgang en dat is heel goed gegaan.
Ik ga googlen, thanks!!

4 jaar geleden

Reactie op Shanadr

Ik heb gehoord dat Nan Evolia ook goed zou zijn om over te schakelen van bo ...
Held! Goed bezig. Dat zie ik niet zitten straks op kantoor...

4 jaar geleden

Reactie op Ari

Gaan kolven en dat in de fles geven :)
Heel veel respect voor vrouwen die dat volhouden! Ikke niet! ;)

4 jaar geleden

Me zoontje had er ook heel erg last van. Heeft lactulose van de huisarts gekregen

4 jaar geleden

Reactie op heidje

Me zoontje had er ook heel erg last van. Heeft lactulose van de huisarts ge ...
Ik duik er even in, dankje!

4 jaar geleden

Reactie op 1251

Heel veel respect voor vrouwen die dat volhouden! Ikke niet! ;)
Het valt echt mee hoor! Ging al snel naar 1x per dag kolven. En kan gewoon nog geen afscheid nemen van borstvoeding haha

4 jaar geleden

Reactie op Ari

Het valt echt mee hoor! Ging al snel naar 1x per dag kolven. En kan gewoon ...
Ja ik blijf ook geven, soieso de eerste ochtend. En als nodig ook snachts en om 2300u. Blijft bijzonder he?

4 jaar geleden

Wij zijn sinds kort ook overgeschakeld. Ik gebreuk nan evolia waarvan ik één flesje fleswater vervang door Hépar water. In dit water zitten meer mineralen zodat de darmen beter zouden werken. Hier helpt het goed. Succes.

4 jaar geleden

Reactie op Katrien93

Wij zijn sinds kort ook overgeschakeld. Ik gebreuk nan evolia waarvan ik ...
Ik lees net dat je het wel best even met huisarts bespreekt. Ik heb dit besproken met Kind en Gezin.

4 jaar geleden

Reactie op Zeynoo

Hoi, Wij hebben ook slechte ervaring met Nutrilon. Mijn zoon was 19 weken ...
Nu 2 dagen aan de nutrilon omneo. Wanneer merkte jij verschil? En werd bij jullie de ontlasting ook donkergrijsgroen en een beetje "klei achtig"? Hier een keer in de 3 dagen met veel persen...