14 Reacties

4 jaar geleden

Ik ben ook de fles van 3 uur aan het afbouwen en ik geef na die fles half bekertje yoghurt. Je kan er eventueel wat vers fruit doorheen doen. Op brood geef ik appelstroop of mango pompoen spread of gewoon wat boter

4 jaar geleden

Baby koekjes van de kleine keuken gaan er hier goed in. Zijn goed zacht, dus makkelijk te eten. En gezoet met appel dus geen suikers en zout etc. Zijn best lekker. En vullen ook wel. Geef ook van de kleine keuken appelstroop en pindakaas op brood. En melk met pap van wederom de kleine keuken.

4 jaar geleden

Ontbijtkoek...

4 jaar geleden

Yoghurt met wat fruit erdoor of inderdaad baby vriendelijke koekjes. Stukje komkommer, paprika ofzo.. Wij proberen steeds meer kwa broodbeleg. Boter, babysmeerkaas van eru, 100% pindakaas, vegapathe en worst, stroop, jam, ham, kipfilet of huttekase. Tot nu toe eet ze alles goed op. Gewoon uitproberen 😊

4 jaar geleden

Appelperenstroop, 100% pindakaas van Calvé, vegetarische smeerleverworst, mangopompoenspread van De Kleine Keuken. Als tussendoortje om 15:00 een soepstengel, koekje van De Kleine Keuken, rijstewafeltjes voor baby’s of een stuk banaan uit t vuistje

4 jaar geleden

Lange vingers, fruit, mais stengels van ellas kitchen, ontbijtkoek met laagje boter, koekjes van de kleine keuken. Op brood doen we aardbei rode biet spread van de kleine keuken, appel peer van de kleine keuken en de pindakaas van de kleine keuken. Wij zijn fan 🤣

4 jaar geleden

Reactie op LiLi319

Baby koekjes van de kleine keuken gaan er hier goed in. Zijn goed zacht, du ...
Ik stond dus net voor het schap met de pap, want wil na de fles van 7u als ontbijt pap gaan geven, maar zag dat die van de kleine keuken ook met flesvoeding gemaakt moet worden maar theoretisch gezien voeg je dus eigenlijk nog een extra fles toe aan de dag. Hebben jullie m echg als de eerste fles vervanger? Want merk dat onze dochter echt om 7u nog een fles wil, als k met een lepeltje aan kom zetten dan denkt ze joejoe 🤣

4 jaar geleden

Reactie op mamavanFemm

Ik stond dus net voor het schap met de pap, want wil na de fles van 7u als ...
Ik geef op dit moment voor het slapen gaan nog de papfles. Maar ik wil deze eigenlijk verplaatsen naar de ochtend. Zelf zit ik er ook niet zo op te wachten om pap met de lepel te geven... duurt lang! Haha.

4 jaar geleden

Reactie op LiLi319

Ik geef op dit moment voor het slapen gaan nog de papfles. Maar ik wil deze ...
Ik heb ook gewoon aan de ochtendfles pap toegevoegd! Snel ontbijt😆

4 jaar geleden

Reactie op mamavanFemm

Ik stond dus net voor het schap met de pap, want wil na de fles van 7u als ...
Hihi, hier hetzelfde. Ik doe ook een paar scheppen pap in de ochtendfles. Daarna eet ons zoontje soms nog wat kleine stukjes brood van mij mee

4 jaar geleden

Reactie op Mariekeschutten

Hihi, hier hetzelfde. Ik doe ook een paar scheppen pap in de ochtendfles. D ...
Wij voegen 2 eetlepels pap aan haar fles toe... Dus het is nog steeds een fles die we geven. Hier namelijk het zelfde probleem hebben paar keer bordje pap gemaakt ze eet het wel maar krijst ondertussen het hele huis bij elkaar omdat ze eigenlijk gewoon een flesje wilt.

4 jaar geleden

Reactie op mamavanFemm

Lange vingers, fruit, mais stengels van ellas kitchen, ontbijtkoek met laag ...
Goede tip. Ik kende het merk niet. Ik ga het ook uit proberen. Ik ben benieuwd of ze het ook verkopen in de jumbo of ah in België.

4 jaar geleden

Reactie op mamavanFemm

Lange vingers, fruit, mais stengels van ellas kitchen, ontbijtkoek met laag ...
Hier ook erg fan van de Kleine keuken. Mijn zoontje vind oa. die koekjes zoooo lekker! Andere dingen ook want hij eet het hihii

4 jaar geleden

Dankjewel allemaal! Heb weer goede ideeën opgedaan! Hier de ochtendfles en paar weken geleden vervangen voor papfles. Nu nog steeds papfles als we vroeg de deur uit moeten, stuk sneller dan een boterham! Pap met een lepeltje lukt nog niet goed. Dat is huilen.. ik heb overigens gewoon pap van Olvarit. Vindt ze heerlijk :)