39 Reacties

4 jaar geleden

Hey! Ja hoor zeker en vast. Ik stond gisteren in de groentewinkel en was helemaal mijn kluts kwijt. Heb dat nog wel af en toe dat ik er helemaal niet bij ben. Maar het verschilt van de ene dag op de andere

4 jaar geleden

Het fenomeen "zwangerschapsdementie". Ja hoor! Erg bekend😂 alles m.b.t. de baby kan ik onthouden de rest is snel verdwenen 😂😂

4 jaar geleden

🙋‍♀️🙈

4 jaar geleden

Ja joh! Ik hoor bijvoorbeeld veel van mn vriend; dat heb ik je gezegd. En dan denk ik: neehee heb je niet! Maar nu hebben we die discussie bijna dagelijks.. 😂 Ohja, en ik ben onwijs klunzig. Laat dingen onhandig vallen. Laatst zelfs een parfum pot van Chanel. Echt vreselijk.... Ik hoop dat het beter wordt. Want ik irriteer mezelf flink hahaha!

4 jaar geleden

Ja vreselijk!! Baby brains noemen ze het (heb ik gehoord). Echt niet handig op het werk o.a. 🙈 hier een meid van 5,5 maand.... lijkt zelfs erger te worden....😱😅

4 jaar geleden

De melk in de servieskast? Je sleutels in de deur laten zitten? Je hele tas boodschappen laten liggen bij de appie? HOU OP MET MIJ...ik snap je!!

4 jaar geleden

Reactie op Judith89h

Ja joh! Ik hoor bijvoorbeeld veel van mn vriend; dat heb ik je gezegd. En d ...
Hier ook van dat. Lomp zijn is eigen aan het worden hier🤭🤭

4 jaar geleden

Reactie op 1251

De melk in de servieskast? Je sleutels in de deur laten zitten? Je hele tas ...
Telefoon en portemonnee in de winkelwagen laten liggen. Foetsieeeeee...😭

4 jaar geleden

Oh gelukkig, ik ben niet de enige! Hopelijk gaat het ook weer over, want ik moet echt alles in mijn agenda of op lijstjes zetten (die ik vervolgens ook weer vergeet 😂)!

4 jaar geleden

Same here, maar als jullie je verder ook niet lekker voelen, even je bloed laten checken op vitamine b6 en b12! Deze tekorten of overschotten veroorzaken ook hersenen die niet lekler functioneren!

4 jaar geleden

Gelukkig, ik ben dus niet de enige 🤭 ik heb onlangs een kwartier naar mn auto gezocht op de parkeerplaats, nadat ik de supermarkt uit kwam....

4 jaar geleden

Hier meisje net 6 mnd en ik ook alles vergeten niet kunnen concentreren

4 jaar geleden

Reactie op Judith89h

Ja joh! Ik hoor bijvoorbeeld veel van mn vriend; dat heb ik je gezegd. En d ...
Haha die discussie heb ik ook bijna elke dag met mn man 🤣

4 jaar geleden

Jep, same here. Ik kan me op werk ook echt niet concentreren en een samenhangend verhaal houden is ook niet meer aan de orde 🤨

4 jaar geleden

Ik had het ook, maar moet zeggen dat sinds ik weer werk het eigenlijk weg is ...

4 jaar geleden

Ik vind het echt verschrikkelijk, alsof m’n mond en hersenen niet met elkaar gekoppeld zijn ofzo🤯 ben ik aan het nakijken met z’n klas, van de 8 opgaves krijg ik het voor elkaar van bij 6(!!!!) ipv ‘...’ te zeggen het antwoord op te noemen😩🤦🏻‍♀️

4 jaar geleden

Ik ben 6 maanden geleden bevallen en ik ben sinds een paar maanden zo’n ongelofelijke kluns! Ik herken mezelf gewoon niet terug. Ik hoop echt dat het nog goed komt! Efficiëntie komt in mijn hoofd niet meer voor geloof ik. Ik kan bijvoorbeeld 5x de trap op lopen omdat ik elke keer boven iets vergeet, tegen dingen aanlopen of ze laten vallen. Nog steeds vergeten waar ik het over had midden in een zin en ga zo maar door! Ik vind het nu oprecht vervelend worden. 🙎🏻‍♀️

4 jaar geleden

Reactie op Rientje82

Hier meisje net 6 mnd en ik ook alles vergeten niet kunnen concentreren
Dat niet kunnen concentreren op dingen vind ik ook echt zo vervelend!

4 jaar geleden

Reactie op 1251

De melk in de servieskast? Je sleutels in de deur laten zitten? Je hele tas ...
Je telefoon terugvinden in de koelkast, vergeten of je de hond wel/geen eten hebt gegeven dus het dan maar dubbel doet, werktelefoon 80x per dag kwijt zijn, 😂😂

4 jaar geleden

Reactie op RNBE

Ik vind het echt verschrikkelijk, alsof m’n mond en hersenen niet met elkaa ...
Ja precies dit soort dingen ja. En ik ben woordvoeder, dus dan is het toch wel fijn als je een beetje uit je woorden kunt komen🙈😉