39 Reacties

4 jaar geleden

Fijn om te horen dat er meer mama’s zijn die dit hebben. Gedeelde smart is halve smart. Maar heeft er ook iemand last van haaruitval? Echt bossen tegelijk.

4 jaar geleden

Reactie op marijke81

Fijn om te horen dat er meer mama’s zijn die dit hebben. Gedeelde smart is ...
Als je kaal wordt, verschrikkelijk😩

4 jaar geleden

Reactie op marijke81

Fijn om te horen dat er meer mama’s zijn die dit hebben. Gedeelde smart is ...
Yep, Al sinds een maand ofzo. Overal ligt mijn haar... Gelukkig nog wel genoeg over maar het is een vrij futloze bende (en dan ook nog te lang, corona kapsel)

4 jaar geleden

Reactie op marijke81

Fijn om te horen dat er meer mama’s zijn die dit hebben. Gedeelde smart is ...
Ja mijn haar valt sinds een paar maanden uit. Niet heel veel tegelijk gelukkig 💇🏻‍♀️

4 jaar geleden

Veel idd herkenbaar laat mijn telefoon ook steeds vallen al de 2e keer dat ik de camera moet laten vervangen en al de derde keer dat het beschermglas op het beeldscherm kapot is 🙈en idd overal haar zelfs mijn vriend klaagt erover😅

4 jaar geleden

Reactie op marijke81

Fijn om te horen dat er meer mama’s zijn die dit hebben. Gedeelde smart is ...
Bij mij vallen er hele plukken uit. Overal liggen haren 😱 duurt al zn 2 maanden en word tot nu toe niet minder. Heb dus ook geweldige kale inhammen nu, nooit geweten dat het zo erg kon zijn🤭

4 jaar geleden

Reactie op Mommy_2020

Bij mij vallen er hele plukken uit. Overal liggen haren 😱 duurt al zn 2 ma ...
Nee joh, dat is helemaal erg. Ik slik nu wel huid, haar en nagel tabletten. Het wordt al minder maar weet niet of dat daardoor komt. Maar wat hormonen wel niet allemaal kunnen doen. Succes!

4 jaar geleden

Reactie op marijke81

Fijn om te horen dat er meer mama’s zijn die dit hebben. Gedeelde smart is ...
Heb ik ook last van! Mijn kapster adviseerde als het echt te erg wordt om extra vitamine B te gaan slikken.

4 jaar geleden

Hier heb ik ook last van. Het wordt wel al iets minder gelukkig. Maar ik moet alles opschrijven anders vergeet ik het en als mensen om mij heen heel druk praten dan kost me dat heel veel energie en luister ik niet meer (onbewust) 😅

4 jaar geleden

Reactie op marijke81

Fijn om te horen dat er meer mama’s zijn die dit hebben. Gedeelde smart is ...
Jaaa ik heb extreem haaruitval 😫. Tijdens mn zwangerschap had ik een heel mooi vol bos haar. Maar nu valt alles uit, is het aan de onderkant droog maar bovenop heel snel vet 😣. Het hele huis ligt altijd vol met mijn haren. K vind het echt vreselijk!

4 jaar geleden

Reactie op MissPL

Jaaa ik heb extreem haaruitval 😫. Tijdens mn zwangerschap had ik een heel ...
Echt zo frusterend! Heb het ook, maar was een paar weken geleden veel erger! Er niet te druk over proberen te maken (stress maakt 't erger) en vitamine b slikken zorgt dat 't minder extreem is, althans bij mij. Ook op advies van m'n kapster en werkt dus:)

4 jaar geleden

Reactie op MissPL

Jaaa ik heb extreem haaruitval 😫. Tijdens mn zwangerschap had ik een heel ...
Ik heb hier ook zwaar last van! En het zit constant in de klit😣

4 jaar geleden

Reactie op MissPL

Jaaa ik heb extreem haaruitval 😫. Tijdens mn zwangerschap had ik een heel ...
Ow ja om te janken hè, ik heb gewoon echt kale plekken op mijn hoofd. Gelukkig komen daar nu wel weer haartjes, maar die zijn natuurlijk nog mega kort. Ik heb vorige week mijn haar laten knippen. Alle droge punten er af, heb nu een bobje (20 cm korter). Fijn dat het weer gezond aanvoelt. Nu alleen nog van dat vette haar af ;) en je kan van die sugarbearhear vitamine tegen haaruitval gebruiken, schijnt heel goed te werken. Zelf heb ik ze alleen nog niet geprobeerd.

4 jaar geleden

Reactie op Annika

Ik ben 6 maanden geleden bevallen en ik ben sinds een paar maanden zo’n ong ...
Herkenbaar! ik heb dat ook

4 jaar geleden

Ik vergeet ook van alles en af en toe het gevoel 'er niet bij te zijn. Ook drukke gesprekken met meerdere die kakelen dat volg ik 5 minuten en dan lukt t niet meer.

4 jaar geleden

Zo 'blij' te lezen dat ik niet de enige ben!! 🙈 Ik schrijf ook veel op, dat helpt. En mijn vriend probeert mee te denken en te helpen (is hij niet gewend, voorheen dacht ik aan alles...) Het lijkt iets beter te worden gelukkig. Ik werk wel bij twee banen, en dat is niet te doen, dus ga ik nog maar bij één verder, die keuze heeft ook al vaal rust in mijn hoofd gegeven!

4 jaar geleden

Echt een drama!!! Ik word knettergek van mezelf dat ik na 30 seconden al vergeet wat ik moest doen!!! Dus je bent niet de enige!

4 jaar geleden

Reactie op marijke81

Fijn om te horen dat er meer mama’s zijn die dit hebben. Gedeelde smart is ...
Ja wel gehad paar maand terug. Zoontje is 7,5 maand. Had ik eindelijk mn dikke bos van vroeger terug. Nu foetsie. Borstel vol, doucheputje vol, stofzuiger vol terwijl er daarvoor geen haar te bekennen was

4 jaar geleden

Ik wil ook de verkeerde dingen op verkeerde plek leggen. En idd met mn man dat heb ik wel gezegd, dat heb je niet etc Zelf ook last van zwangerschapdementie