14 Reacties

3 jaar geleden

In blokjes. 😊

3 jaar geleden

Reactie op Joukster6

In blokjes. 😊
Ja maar ze zeggen dat dat ook niet mag

3 jaar geleden

Wij wilde in blokjes maar dat mag idd ook niet meer. Heb de familie wel de datum doorgegeven onder voorbehoud. Mocht het tegen die tijd nog niet mogen komen mijn ouders en oma op 1 dag en dr anderr dag de belangrijkste mensen van mijn man zijn familie. Heel jammer maar is niet anders helaas... klote he dit allemaal nu met corona.

3 jaar geleden

kleine nuance....blokjes mag wél alleen maar 1 blokje per dag... ik weet niet hoeveel blokjes familie jik hebt😂 hier 4.... beide opa en oma's.... en 2 vriendinnen en mijn man zn zus en kids... 4 blokjes op 4 dagen 😅

3 jaar geleden

Het niet groots te vieren is toch niet hetzelfde als overslaan? Je kan met eigen gezin er een fijne dag van maken?

3 jaar geleden

In een restaurant .. hopelijk mag dat tegen die tijd nog.. wel volgens de richtlijnen

3 jaar geleden

We wilden in blokjes, maar dat wordt nu dus 2 blokjes op 2 dagen.

3 jaar geleden

Reactie op Brelle87

Het niet groots te vieren is toch niet hetzelfde als overslaan? Je kan met ...
Inderdaad! Zo willen wij het ook doen.. Hooguit 1 bezoek of met de kleine jarige een stukje rijden wat hij erg leuk vind of zelf ergens op bezoek gaan.. Vooral er voor hemzelf een leuke dag van maken :)

3 jaar geleden

Eigen gezin s dan klein als k t zo moet vieren Ouders op leeftijd 70 plus en ik alleen geen vader dat ga k echt nie doen

3 jaar geleden

Wij gaan met het gezin lekker een weekendje weg. Huisjes huren mag nu nog wel , op de dag zelf dan kijken wat mogelijk is en er voor de kleine een super leuke dag van maken

3 jaar geleden

Ik heb volgende week een cake Smash voor haar verjaardag , en het weekend dat ze jarig is in blokken mensen laten komen 😇

3 jaar geleden

Ik ben aan het denken om een pagodetent te huren met enkele parasolverwarmingselementen. En dan 4 tafeltjes met min. 2 meter tussen. Mijn man vindt dat een belachelijk duur idee..

3 jaar geleden

Reactie op Sofievdb

Ik ben aan het denken om een pagodetent te huren met enkele parasolverwarmi ...
Je bent dan wel in 1 keer klaar met de visite ! Anders zit je er nog de hele week mee 🤣

3 jaar geleden

Reactie op Gloria-25

Wij gaan met het gezin lekker een weekendje weg. Huisjes huren mag nu nog w ...
Bij landal bijvoorbeeld kun je bollo langs laten komen, neemt een cadeautje mee en soms komt er ook nog iemand van de receptie met een cadeautje. En ze kunnen eventueel je huisje versieren als je dat wilt. Gewoon even bellen met het park, wij hadden dit dit jaar en was erg leuk. Twijfelen nu ook wat we doen voor de kleine meid.