13 Reacties

3 jaar geleden

Een ui bij het bed, werkt hier altijd goed. Of misschien LUUF proberen. Beterschap voor de kleine

3 jaar geleden

Lekker douchen en daarna borst en ruggetje insmeren met beetje Luuf. Het maakte het iets dragelijker !

3 jaar geleden

Reactie op Chantal Moes

Een ui bij het bed, werkt hier altijd goed. Of misschien LUUF proberen. Bet ...
Ik ga meteen een ui pakken!

3 jaar geleden

Luuf, ui en zelf zoutoplossing maken en met een spuitje de neus in spuiten, dit als tip van huisarts gekregen.

3 jaar geleden

Luuf, een ui op de kamer en het hoofdeind van het bedje ietsje hoger zetten.

3 jaar geleden

Heel vaak zoutoplossing, mijn zoon toen hij 2 weken oud was vanwege RS virus 2 weken op IC opgenomen geweest. Daar van arts en verpleegkundigen advies gekregen vooral heel vaak zoutoplossing te gebruiken toen ook super goed geholpen. Sindsdien paar keer verkouden geweest maar dankzij zoutoplossing niet te veel last gehad, maar sowieso de verstopte neus niet lang geduurd. . En luuf op haar kleding en kussens smeren.

3 jaar geleden

De spray van physiomere ofzo is heel fijn. Werkt fijner dan een gewone zoutoplossing. Je hebt deze speciaal voor baby’s. En verder werkt luuf wel fijn. Sterkte!

3 jaar geleden

Zoutoplossing..luuf..neusje goed schoon houden..En vooral een ui op de kamer Let op..mijn dochtertje kreeg wat uitslag van luuf

3 jaar geleden

Niet de zoutspray maar die capsules (heb je sowieso van Otrivin). Dan je dochter op haar zij leggen en de hele capsule in het bovenste neusgat leegknijpen, dan omdraaien en nog een hele capsule in haar andere neusgat. Tip van een huisartsenvriendin. Vinden ze overigens vreselijk maar het helpt wel. Succes!

3 jaar geleden

Reactie op LiLi319

De spray van physiomere ofzo is heel fijn. Werkt fijner dan een gewone zout ...
Ik heb inderdaad zo'n zelfde soort maar dan uit spanje met zon tuutje die goed ver in der holtes sprayt. Het begint eindelijk los te komen nu 🙏

3 jaar geleden

Een gesneden ui naast haar bedje in de nacht! Dat werkt bij ons altijd super, her bed moet de volgende ochtend wel verschoond worden maar de verkoudheid is wel zo goed als over 😊

3 jaar geleden

Reactie op lisaswuste

Een gesneden ui naast haar bedje in de nacht! Dat werkt bij ons altijd supe ...
(Haar neusje loopt dan lekker leeg in de nacht, dus vandaar het bed verschonen, die zit dan onder de snot😅)

3 jaar geleden

Als je nog borstvoeding geeft, kun je daar wat van in haar neus spuiten (evt met doseerspuitje) . Werkt bij onze zoon beter dan Otrivin. Na een paar keer merken wij al verbetering. Beterschap!