12 Reacties

4 jaar geleden

Herkenbaar! Ik heb t met mijn zoontje ook.. gewoon bestellen en passen.. zelfs van hetzelfde merk zit het 1 anders dan de ander..

4 jaar geleden

Je heb grote 80 en kleine 80 zegmaar, dus van bepaalde merken past ook het ene shirtje beter dan de andere.. ik bestel altijd de kleding gewoon en dan pas ik van alle maten wat 🤣

4 jaar geleden

Ik bestel meestal kleding van Zara. Heel blij mee. Mijn zoon zit bijna in maat 80, maar kleding van maat 74 van Zara zijn nog goed

4 jaar geleden

Mijn dochter heeft maat 68 🙈 maar merk ook verschil hoor. Zara past meestal wel goed, HEMA valt vrij groot, Zeeman vind ik ook heel kort inderdaad... H&M is soms wel wijd (zij is vrij smal) maar qua lengte wel okee.

4 jaar geleden

Klopt hij ook. Mijn zoontje zit ook in 80/86 maar heeft ook al kleertjes aan in 92

4 jaar geleden

Het merk dat voor mijn dochter steeds perfect past is tape â l'oeil. Ze is groot (lange benen) maar slank.

4 jaar geleden

Reactie op alexandra1905

Ik bestel meestal kleding van Zara. Heel blij mee. Mijn zoon zit bijna in m ...
Bij mij valt Zara juist altijd groter 🤣 voor onze dochter

4 jaar geleden

Ik heb 2 shirtjes van Imps&Elfs in dezelfde maat, met als enige verschil de kleur. Maat 74. In de ene kraag staat: 74 6-9 maanden en in de andere kraag staat: 74 9-12 maanden. Schiet mij maar lek hoor... 🤷🏻‍♀️

4 jaar geleden

Ik heb 2 shirtjes van Imps&Elfs in dezelfde maat, met als enige verschi ...
🤣🤣😅

4 jaar geleden

Zelfde hier: doorsnee zit ie in maat 86 (Zeeman, Zara) maar voor H&M is het dan weer 80, terwijl ie in Jbc al naar 92 moet 🤷‍♀️

4 jaar geleden

Hema valt hier juist slecht. Kort en breed😅 Ons zoontje heeft vrij lange benen en begint wat steviger (lees babyvet) te worden. Hier past vooral zeeman en Primark. Pas ook h&m gekocht, maar binnen 2 weken van broekspijpen oprollen naar helemaal lang 😅 Ik koop wel vooral broeken waar knopen in de taille zitten met stiek om smaller te maken. Maar echt die maten. Soms nog 68, dan 74 en zelfs al 80. Weet trouwens dat noppies ook heel klein valt

4 jaar geleden

Haa grappig om alle verschillen te lezen, blij dat ik niet de enige ben 😁