10 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb ook een vitamine B 12 tekort, maar dit heb ik al een aantal jaar dus niet iets recents 🙂

4 jaar geleden

Reactie op Sanne1305

Ik heb ook een vitamine B 12 tekort, maar dit heb ik al een aantal jaar dus ...
Ok en heb je er nog veel klachten van? Ik heb het al 10 jaar maar na mijn bevalling gaat het heel slecht.. nu pas gestart met injecties om de 72 uur.. ik voel me langzaam beter, maar het is zwaar..

4 jaar geleden

Reactie op Chantal154

Ok en heb je er nog veel klachten van? Ik heb het al 10 jaar maar na mijn b ...
Bij mij is het niet anders na mijn bevalling... Wat vervelend voor je 🤔 En had je hiervoor nog geen injecties?

4 jaar geleden

Reactie op Sanne1305

Bij mij is het niet anders na mijn bevalling... Wat vervelend voor je 🤔 E ...
Ok dat is fijn! Ja wel hoor om de 4 weken, maar blijkbaar was dat al te weinig.. Ik heb nu wel het idee dat dit de goede kant op moet gaan, maar ik ben er nog niet.. Bij jou is het goed onder controle?

4 jaar geleden

Ik heb het sinds kort ook, heb een aantal weken om de 2/3 dagen injecties moeten zetten en nu iedere 2 maanden een keer een injectie. Had er voor mijn bevalling geen last van.

4 jaar geleden

Reactie op Naomi1993

Ik heb het sinds kort ook, heb een aantal weken om de 2/3 dagen injecties m ...
Oh dat is ook niks.. heb je er veel last van? Als je er meer over kwijt wil, dan kan je me toevoegen op instagram..

4 jaar geleden

Reactie op Chantal154

Ok dat is fijn! Ja wel hoor om de 4 weken, maar blijkbaar was dat al te wei ...
Ja bij mij gaat het goed, als ik het maar om de 3 weken spuit 😃 Anders gaat het bij mij ook mis hoor 🙊

4 jaar geleden

Reactie op Sanne1305

Ja bij mij gaat het goed, als ik het maar om de 3 weken spuit 😃 Anders ga ...
Ok, dan weet je wel welke frequentie werkt bij jou! Dat is wel heel fijn..

3 jaar geleden

Ja ik heb vitaminne b12 tekort en kmoet nu vitamine B12 forte kuur nemen. Merk je enorm aan de vermoeidheid en haaruitval

3 jaar geleden

Reactie op Aiden De Meersman

Ja ik heb vitaminne b12 tekort en kmoet nu vitamine B12 forte kuur nemen. M ...
Krijg je geen injecties? Op facebook kan je lid worden van de groep b12 tekort de vergeten ziekte... ik raad je aan dat eens goed te lezen voordat je begint met slikken.. het kan tijdelijk zijn door je bevalling maar het komt vaker voor dat het probleem al langer speelt maar niet gemerkt wordt.. als je dan al pillen slikt,.kloppen je bloedwaardes niet meer..