19 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb die van davitamon druppels gekocht, bij de Kruidvat kan je ze in 1 verpakking kopen combi deal met vitamine K.

4 jaar geleden

Ik heb gewoon Trekpleister eigen merk, wel op oliebasis. Het schijnt dat dat beter wordt opgenomen.

4 jaar geleden

Ik heb ook can davitamon, was in de aanbieding 1 +1 gratis. Wel die zonder suiker gehaald

4 jaar geleden

Bonusan op olie basis. In andere zat stiekem veel suiker of andere troep

4 jaar geleden

Davitamon was 1+1 bij Etos dus direct D en K gekocht

4 jaar geleden

Etos eigen merk druppels.. hoor ik hele goede verhalen over..

4 jaar geleden

Als je zonder troep wilt zal ik bij de tuinen kijken. Orthica is een goed merk. Merken als Davitamon etc zit rotzooi in

4 jaar geleden

Eigenlijk kunnen babys dat nog helemaal niet verwerken die toegediente vitamine d tabletten... ze krijgen er eerder buikpijn van... Het beste is gewoon een lekker wandeling buiten maken zodat vitamine d via de huid opgenomen kan worden. En een frisse neus doet iedereen goed😉

4 jaar geleden

Laveen Olive Drops Vitamines Voor Zuigelingen  Ga ik gebruiken natuurlijke vitamine D en K zit erin

4 jaar geleden

Reactie op Anna89boerenmammie

Eigenlijk kunnen babys dat nog helemaal niet verwerken die toegediente vita ...
Babies kunnen ook nog niet genoeg vitamine D uit de zon halen, dus ja wandeling is leuk maar je schiet er ook niet veel bij op

4 jaar geleden

Hebben jullie het nieuws gehoord/gelezen over de vitamine D druppels van Davitamon waar propylgallaat in zit?

4 jaar geleden

Reactie op MissPL

Hebben jullie het nieuws gehoord/gelezen over de vitamine D druppels van Da ...
Over alle suiker die erin zit hebben ze het helaas niet gehad

4 jaar geleden

Reactie op MissPL

Hebben jullie het nieuws gehoord/gelezen over de vitamine D druppels van Da ...
Voor de geïnteresseerden. Meer info vind je in dit artikel: https://www.google.com/amp/s/www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederland/artikel/4936306/vitamine-vitaminedruppels-vitamine-d-propylgallaat-davitamon%3Famp

4 jaar geleden

Reactie op jol1tje

Voor de geïnteresseerden. Meer info vind je in dit artikel: https://www.goo ...
Dankjewel voor de link! Goed om te weten!

4 jaar geleden

Reactie op MissPL

Hebben jullie het nieuws gehoord/gelezen over de vitamine D druppels van Da ...
Als dat erin zit moeten ze dat vermelden op de verpakking.

4 jaar geleden

Wij hebben al 2,5 jaar deze, een van de goedkopere gewoon van het Kruidvat. En bevalt prima (als ze het al dagelijks krijgt.....) 😅

4 jaar geleden

Reactie op Annika

Als dat erin zit moeten ze dat vermelden op de verpakking.
De waarschuwing is alleen van toepassing op de vitamine D op waterbasis (Aquosum). Hier is propylgallaat aan toegevoegd dat ‘mogelijk’ schadelijk is voor pasgeborenen en baby’s. Dit geldt dus niet voor de olie variant 😊

4 jaar geleden

Reactie op jol1tje

De waarschuwing is alleen van toepassing op de vitamine D op waterbasis (Aq ...
Gelukkig heb ik de goeie 😉

4 jaar geleden

Orthica, is zonder synthetische giftige rotzooi