26 Reacties

3 jaar geleden

1 minuut verhaaltjes boek!

3 jaar geleden

Van 'Raad eens hoeveel ik van je hou' is een handpop boek: Nog één Kieteltje. Vindt mijn dochter heel erg leuk en ikzelf eigenlijk ook.

3 jaar geleden

Wij hebben deze. Maar weet niet in hoeverre ze nog te koop zijn. Weet dat wij er sowieso 1 uit een kringloopwinkel hebben de rest weet ik niet meer

3 jaar geleden

Ziezo van Annie M.G. Schmidt lezen wij heel veel. Staan leuke en korte versjes in.

3 jaar geleden

Dit boek van Dikkie Dik hebben wij ook. Staan 6 of 7 verhaaltjes in. Zijn ook erg leuk

3 jaar geleden

Reactie op 1251

1 minuut verhaaltjes boek!
Zijn er verschillende zie ik op Google.. nog een specifieke tip?

3 jaar geleden

Alles van Nijntje!

3 jaar geleden

Mooiste vis van de zee

3 jaar geleden

De kleine walvis

3 jaar geleden

Gonnie en gijsje

3 jaar geleden

De gele ballon

3 jaar geleden

mijn dochter houdt momenteel vooral van boekjes met veel plaatjes. Die wijst ze dan aan en dan moet ik zeggen wat het is. Hondje, waar ben je? Is een favoriet boekje. Andere flapjes boeken vindt ze ook leuk. Ook boekjes waaruit muziek komt als je op een knopje drukt vindt ze mooi

3 jaar geleden

Ik heb een leuk voorleesboekje van Woezel en Pip en haar eigen naam komt er in voor. Woezel en Pip en hun nieuwe vriendinnetje Jessie. Kun je bestellen via internet

3 jaar geleden

Jip&Janneke en nu pluk van de Petteflet aan het lezen, is eigenlijk 1 groot verhaal met allemaal hoofdstukken

3 jaar geleden

Flapjesboeken van rupsje nooitgenoeg of dikkie dik zijn hier favoriet En natuurlijk Coco kan het ! ☺️

3 jaar geleden

Zijn er ook mama's die t hebben opgegeven dat kindlief ook maar 3 sec stil op schoot blijft zitten voor boekje lezen?!?!

3 jaar geleden

Reactie op Mamaa1990

Zijn er verschillende zie ik op Google.. nog een specifieke tip?
Die van christelle chatel is heel lief

3 jaar geleden

Reactie op 1251

Zijn er ook mama's die t hebben opgegeven dat kindlief ook maar 3 sec stil ...
1251, hier hoeft ze niet per se op schoot. Vaak leg ik het boek naast me op de bank en staat ze liever, leunend tegen de bank. Reken ik ook goed 😊

3 jaar geleden

Reactie op 1251

Zijn er ook mama's die t hebben opgegeven dat kindlief ook maar 3 sec stil ...
Haha, ik herken het helemaal. Overdag dan lees ik meestal 1 a 2 korte nijntje boekjes voor, ook al blijft ze niet bij me lees ik door. En als ze de slaapzak aan heeft en haar eigen flesje drinkt lees ik ook nog een kort verhaaltje voor.

3 jaar geleden

Reactie op 1251

Die van christelle chatel is heel lief
Is dat die van Disney?