14 Reacties

3 jaar geleden

Hoeveel slaapt hij overdag? Teveel of te weinig slaap kan leiden tot vroeg wakker worden.

3 jaar geleden

Reactie op Vera_2019

Hoeveel slaapt hij overdag? Teveel of te weinig slaap kan leiden tot vroeg ...
Momenteel heel weinig. Vaak 1.5 uur of 2 uur over hele dag

3 jaar geleden

Hier elke dag hysterisch vroeg wakker. Slaapt goed overdag, 3uur. 0 tips dus arghhhhh

3 jaar geleden

Reactie op Wendy05

Momenteel heel weinig. Vaak 1.5 uur of 2 uur over hele dag
Onze dochter slaapt overdag ook maar soms max 1,5u, de nachten zijn nu ook even een ramp na bmr prik en doorkomende tanden maar normaal slaapt ze dan van 18:30/18:45 tot 07:30/08:00. Op de opvang slaapt ze smiddags beter maar dan is ze ook volledig gesloopt na een ochtend spelen. Dus ook dat wisselt per kind. Helaas geen tips maar kijk iig wat past bij jou lieffie en niet naar gemiddelde van anderen.

3 jaar geleden

Hier hetzelfde, dat vroege wakker worden. Al 2,5 maand nu, slaapjes overdag ook vaak rommelig (maar wel heel moe 's ochtend dus nog niet aan 1 dutje toe). Vroeger naar bed, later naar bed, het maakt hier geen verschil 🤷‍♀️ Ik dacht dat het slaapregressie was, maar duurt nu wel erg lang.

3 jaar geleden

Reactie op Larissavw

Hier hetzelfde, dat vroege wakker worden. Al 2,5 maand nu, slaapjes overdag ...
Hier net hetzelfde verhaal!

3 jaar geleden

Reactie op Vera_2019

Hoeveel slaapt hij overdag? Teveel of te weinig slaap kan leiden tot vroeg ...
Het verschilt echt per kind mijn dochter van 15 maanden kan gerust 4 uur overdag slapen en dan in de nacht nog 12 tot 14 uur

3 jaar geleden

Mijn zoontje slaapt alleen thuis overdag goed, vaak 2,5 uur en gaat tussen 19.00/19.30 naar bed tot de volgende morgen. Bij de opvang en bij mn ouders slaapt hij gemiddeld maar een halfuur. Verder niet echt tips, mijn zoontje heeft altijd de nachten goed geslapen.

3 jaar geleden

Reactie op Wendy05

Momenteel heel weinig. Vaak 1.5 uur of 2 uur over hele dag
Dat is toch niet super weinig voor deze leeftijd? 1,5 misschien wat weinig maar 2 uur is volgens mij wel normaal.

3 jaar geleden

Snuggles and dreams "vroege vogel gids". Na 3 dagen terug op schema (ook snuggles and dreams). We laten haar tot 6u30 in bed. En pas om 7u ontbijt. Blijven 2 dutjes aanbieden.

3 jaar geleden

Hier rommelde het ook. Wij houden de maximale wakkertijden aan (3u) en laten haar niet te lang slapen overdag. Middagslaapje uiterlijk tot 4u. Warmere slaapzak lijkt ook te werken. Maar er zijn dagen dat alles perfect lijkt te kloppen en ze om 5u al klaarwakker lijkt. We verschonen haar dan, ze krijgt een papfles en gaat terug naar bed. Op zo'n dagen doet ze dan maar één slaapje overdag. Ik denk dat het een overgangsfase is.

3 jaar geleden

Reactie op BDK

Snuggles and dreams "vroege vogel gids". Na 3 dagen terug op schema (ook sn ...
Nou BDK, dat hielp hier niets hoor 😂 Ik laat haar altijd in bed tot ze echt kabaal maakt dat ze eruit wil.

3 jaar geleden

Reactie op Larissavw

Nou BDK, dat hielp hier niets hoor 😂 Ik laat haar altijd in bed tot ze ech ...
Oh hier laten doen wel een enorm succes .. Oh het is altijd wel iets e 😄