24 Reacties

4 jaar geleden

Ik zou de 22uur gaan afbouwen met stapjes naar de 19:30/20:00 fles... Dat werkte bij ons het beste...

4 jaar geleden

Onze kleine heeft net 2 weken in d3 camper in de bak van zn kinderwagen geslapen. 14 nachten doorgeslapen zonder een kik. Onze conclusie: als ie geen ruimte heeft om te woelen en te draaien naar zn buik en daar een feestje te bouwen, dan slaapt ie als een blok. Nu 2 nachten thuis en ik moet er weer elk uir uit omdat ie op zn buik ligt te huilen en niet terug kan... Nog even geduld! Maar het antwoord is dus niet altijd honger of voedingen...

4 jaar geleden

Bij ons was het idd ook eerst die grote sprong! Ander kind, super leuk. Nu de laatste weken geef ik hem gedurende de hele dag meer vast voedsel en ook vóór de BV. Dat lijkt hij heerlijk te vinden, al went hij er rustig aan. Heeft nu voor het eerst 2 hele nachten geslapen, bijna klok rond!! En anders nog maar 1x tussen 19 en 7 uur zegmaar. Dus eerst was het hier die sprong (elke 2 uur wakker/drinken) en nu helpt het switchen naar meer vast voedsel.

4 jaar geleden

Bij ons gebeurde dit ook. Dit kwam door de fles van 23.00.. Toen we die niet meer gaven & ze de laatste voeding om 20.00 kreeg sliep ze weer door!