16 Reacties

4 jaar geleden

Tot 00.00 joolz in de aanbieding bij prenatal voor 749 ipv 1099 zag ik net

4 jaar geleden

Geen idee... Ik koop bijna alles via marktplaats, altijd korting dus en vaak nog zo goed als nieuw! Maar ik snap dat het niet ieders hobby is hoor.

4 jaar geleden

Geen idee. Wij hebben onze kinderwagen bij www.mamaloesbabysjop.nl gehaald. Hier staan altijd leuke aanbiedingen tussen. Succes met je zoektocht

4 jaar geleden

Toevallig kwam deze net voorbij.

4 jaar geleden

Reactie op Mandy21

Geen idee. Wij hebben onze kinderwagen bij www.mamaloesbabysjop.nl gehaald ...
Dankjewel. Helaas verkopen zij geen Bugaboo.

4 jaar geleden

Van Asten babysuperstore in Tilburg doen ook vaak hele fijne acties omtrent buggy's

4 jaar geleden

Eind september had Prenatal en Babydump korting op Bugaboo (20%), jammer dat je het hebt gemist. Ik weet helaas niet wanneer er weer korting is. Ik weet niet of deze website betrouwbaar is, maar je zou een kijkje kunnen nemen. Ze beweren dat je sowieso altijd korting zal krijgen. https://www.kinderwagendeal.nl

4 jaar geleden

Reactie op A.D.U.

Eind september had Prenatal en Babydump korting op Bugaboo (20%), jammer da ...
Oh! Dankjewel) net een aanvraag ingediend!

VRIEND

4 jaar geleden

Black Friday, 29 November 😁

4 jaar geleden

Marktplaats staat vol met redelijk nieuwe Joolz. Ik heb mijn Joolz daar ook vandaan, €350,- voor een van twee jaar oud. Compleet met luiertas, boodschappennet, slaapzak, extra wiel en regen hoes. Ik ben nu voor alle babyspullen net zoveel kwijt als een gloednieuwe Joolz 👍🏻

4 jaar geleden

Bij de lidl hebben ze er ook een aantal staan van rond de 300

4 jaar geleden

Je hebt soms bij prenatal van die dagen met veel korting wij hebben hem toen bij babypark gekocht die gaan altijd ook mee met de prijs scheelde volgensmij 20 procent op onze stokke weet niet wanneer dat weer is maar anders wel de moeite waard om even op te wachten

4 jaar geleden

Wij hebben de x adventure x-line V2 in het blauw van de babydump. Was in augustus in de aanbieding voor 379,- en nu 399,- incl. maxi cosi. Niet duur voor de hele set!

4 jaar geleden

Je moet bij Babypark bijv, in de outlet kijken. Daar hebben wij onze Joolz ook met bijna 60% korting gekocht. Nieuw, met alles extra erbij! Alleen omdat de kleur eruit ging. (Zwart, maar het zal de naam wel zijn geweest van dat zwart dat anders wordt haha)

4 jaar geleden

Ik heb de wagen bij Mamaloes gekocht. 3 in 1 voor €250 ik raad je aan om na die site te kijken veel dingen daar gekocht. Ook natuurlijk bij de site van babydump,

4 jaar geleden

Check babydump;)