14 Reacties

4 jaar geleden

Ik ga het wel gebruiken. Lekker als extra deken tegen de kou om de kleine extra lekker in te pakken. Het houdt de wind ook lekker weg en de warmte binnen. Helemaal als het extra koud is. En je kan de kleine verder ook nog inpakken in warme kleertjes, een warm pak en nog een extra deken als het nodig is. En als je kindje ouder is komen er ook vast momenten dat het goed van pas komt.

4 jaar geleden

Ik (wij) ben van plan om eerst lekker met dekentjes onze kleine in te pakken in de reiswieg. Die is toch al een heel deel dicht en volgens mij moet dat genoeg zijn. Zoniet heb ik zo'n ski achtig pakje wat het zelfde is als een slaapzakje maar dan met dezelfde buitenkant als een jas. Volgens mij (maar kan het ook fout he ben he.. First time mom here) is een voetenzak meer voor in maxi cosi of het "buggy deel" (dat wat je pas gebruikt als ze 6 maanden zijn)

4 jaar geleden

Ik heb deze voetenzak van Joolz die ook in de maxi cosi kan. Dus niet zo'n grote die in de buggy past straks. Of ik het in de kinderwagen gebruik weet ik nog niet. Heb ook een dekentje, wellicht is dat warm genoeg.

4 jaar geleden

En zo'n soort pakje heb ik ook nog. Beter teveel dan te weinig 😉

4 jaar geleden

Reactie op xroxanne

En zo'n soort pakje heb ik ook nog. Beter teveel dan te weinig 😉
Waar is deze van?! Ik wil ook zo graag zo'n teddyberen pakje!

4 jaar geleden

Reactie op Kiii

Waar is deze van?! Ik wil ook zo graag zo'n teddyberen pakje!
Van HM Als je zoekt op teddy overall zie je hem online

4 jaar geleden

Ik denk dat het vooral belangrijk is, dat wanneer je een voetenzak gebruikt dat ze niet onderuit kunnen schuiven in de voetenzak. Waardoor hun gezichtje bedekt geraakt Pas geboren baby's moeten lichamelijk nog leren omgaan met warmteregulatie. Het is inderdaad beter een skipakje of teddypakje te gebruiken. En is dat dan nog te fris hier over een lakentje. Best goed vast steken en met de voetjes tegen het voeteinde. Ook de wikkeldekens van lodger zijn een echte aanrader! Hier kan je bij het inwikkelen de onderste flap strak tegen de voetjes aanplooien waardoor onderuit schuiven onmogelijk is.

4 jaar geleden

Wij hebben deze voor in de Maxi Cosi. In de kinderwagen gewoon een lekkere warme deken. Ook 2 jasjes en extra mutsjes gekocht voor eventueel in de draagzak 😇

4 jaar geleden

Wij hebben deze voor in de wagen.

4 jaar geleden

Primark, €12,-

4 jaar geleden

In de maxi cozy kan je een warm dekentje of voetenzak gebruiken (daar issie voor gemaakt, met gaten er in dus kan niet afzakken ofzo) Ik heb er 1 van jolein, een lekkere warme/zachte, een ideaal ding en vind ik fijner dan een losse deken. Maxi Cozy blijft er ook mooi van. Je hebt ook voetenzakken voor de kinderwagen/buggy maar die gebruik je pas als je kind rechtop kan zitten. (Die voetenzakken zitten meestal standaard bij een complete wagen als je die koopt) In de reiswieg/bak gebruik je geen voetenzak, daar doe je gewoon een warme deken. Lijkt mij meer dan genoeg!

4 jaar geleden

Reactie op Charlie020

Wij hebben deze voor in de Maxi Cosi. In de kinderwagen gewoon een lekkere ...
Hey Charlie Waar heb je dit voor de maxi cosi gehaald?

4 jaar geleden

Reactie op Mera

Hey Charlie Waar heb je dit voor de maxi cosi gehaald?
De voetenzak en kap zijn van Jollein. Ik heb ze gewoon via hun eigen website (www.jollein.com) besteld, maar je kan ze vast ook ergens anders kopen/bestellen 🤗

4 jaar geleden

Reactie op Charlie020

De voetenzak en kap zijn van Jollein. Ik heb ze gewoon via hun eigen websit ...
Merci 🤗