6 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb hetzelfde. Volgende week mijn laatste dienst. Ik ben dan 35 weken. Ga vanaf 36 weken met verlof, maar gelukkig viel het rooster goed haha. Ik werk lange diensten dus ben sowieso al veel thuis, maar als ik nu 2 dagen op Netflix rondgehangen heb verveel ik me al kapot haha. Echt lang lopen kan ik echter ook niet meer qua vermoeidheid en pijn aan bekken. Denk elke dag even stukje wandelen ofzo om toch beetje conditie te houden. Wassen heb ik idd al gedaan en ben nu wel de vluchttas langzaamaan aan het vullen. En verder... Tja?

4 jaar geleden

In heb er nog 2 rondlopen dus ik zal me niet vervelen 😄 op de dagen dat ze naar de oppas zijn ga ik lekker rusten/ nestelen / Netflix en Disney plus kijken. Heeeeerlijk ik kan niet wachten!! Nog 2 weken en 2 dagen werken 🎉

4 jaar geleden

Reactie op Ingeltje1985

Ik heb hetzelfde. Volgende week mijn laatste dienst. Ik ben dan 35 weken. G ...
Ik ga ook elke dag proberen te wandelen idd!

4 jaar geleden

Wandelen, slapen, lekker koken, tv kijken, puzzelen, lezen. Zo nu en dan met vriendinnen afspreken.

4 jaar geleden

Hier hetzelfde probleem. Heb jij al iets passends kunnen vinden? Groetjes Rachel

4 jaar geleden

Reactie op Rachelleo1

Hier hetzelfde probleem. Heb jij al iets passends kunnen vinden? Groetjes ...
Nog niet echt... Gisteren keukenkastjes gepoetst uit pure verveling 😂. Verder maar veel afspreken en twee keer per dag wandelen. En jij?