54 Reacties

vor 4 Jahren

Reactie op M77Bilbao

Ik ben nu 37 wkn. Ik voel me goed&fit. Ik maak lunch&koffie afsprak ...
Hier hetzelfde tot 39 + 3. Nu begin ik het wel spannend te vinden en meer de behoefte te hebben niet ver van huis meer te gaan en gewoon kerstfilms op de bank te kijken. Maar helaas hier geen echte schoonmaak of opruim woede of zo. Dat had ik gehoopt, leek me wel praktisch 😂

vor 4 Jahren

Reactie op char

Hier hetzelfde tot 39 + 3. Nu begin ik het wel spannend te vinden en meer d ...
Haha ja dat leek me ook wel praktisch maar kan nog wel iets leukers verzinnen dan schoonmaken

vor 4 Jahren

Reactie op char

Hier hetzelfde tot 39 + 3. Nu begin ik het wel spannend te vinden en meer d ...
Ik voel me ook minder gemakkelijk om weg te gaan haha! Sowieso niet meer alleen 🙈

vor 4 Jahren

Net uit eten geweest met mijn ouders( 39+4) och wat kneep ik 'm. Ineens leek het alsof me vliezen gebroken waren 🤣 zat niet echt op me gemak. Vandaag afspraak gemaakt bij de gyn, als ze er volgende week donderdag nog niet is dan gaan we de inleiding bespreken, mocht ik na het inwendig onderzoek wat hun doen dan ontsluiting hebben gaan ze strippen voordat er een inleiding evt zou plaatsvinden na de 41 wkn. Hopen dat ze de komende dagen zelf beslist om te komen 🎀

vor 4 Jahren

Reactie op char

Hier hetzelfde tot 39 + 3. Nu begin ik het wel spannend te vinden en meer d ...
Hier 39+4 ook geen schoonmaak of opruim woede gehad helaas, was idd wel praktisch geweest 😂

vor 4 Jahren

Reactie op Kim1991

Hier 39+4 ook geen schoonmaak of opruim woede gehad helaas, was idd wel pra ...
Ik heb ook nog helemaal geen nesteldrang (38+5) 🤔

vor 4 Jahren

Hier ook geen nesteldrang. 😢 Had er ook op gehoopt. Het is eerder omgeslagen naar totaal geen huisvrouw skills meer. 😂 Het besef dat we over zo'n 3 weken papa & mama zijn, is er ook totaal nog niet. Kan me er zó geen voorstelling van maken..

vor 4 Jahren

Reactie op ieveaaenaa

Hier ook geen nesteldrang. 😢 Had er ook op gehoopt. Het is eerder omgeslag ...
Nee, ik kan me er ook totaal nog geen voorstelling van maken. Ik zie mezelf wel al zitten met de baby, maar toch is het nog onwerkelijk dat het gaat gebeuren.

vor 4 Jahren

We zijn er toch nog op uit geweest. Laatste uitjes samen zijn wel bijzonder en het ging goed! Zo maar blijven ondernemen ook volgende week.

vor 4 Jahren

Reactie op Annika

Nee, ik kan me er ook totaal nog geen voorstelling van maken. Ik zie mezelf ...
Zo benieuwd hoe alles zal gaan.. Wat voor moeder je wordt. Ik heb graag dingen op mijn manier.. 🤭 Al gaat het over hoe de handdoeken opgevouwen worden of de lepeltjes in de lade liggen. Misschien word ik wel heel makkelijk? 😂 Hoe je het gaat doen als gezinnetje. M'n man doet er nogal "makkelijk" over, en denkt dat het een eitje wordt. Hoe de hond straks reageert.. Ze is zo enorm lomp, gaat regelmatig bovenop m'n buik zitten. 😂 Wie weet is ze super voorzichtig. Nog eventjes en dan weten we het!

vor 4 Jahren

Reactie op ieveaaenaa

Zo benieuwd hoe alles zal gaan.. Wat voor moeder je wordt. Ik heb graag din ...
Bizar idee blijft het dat je dan ineens MOEDER bent?!! En dan!?? Ik kan me er ook niets bij voorstellen nog. Ook wel spannend dat je dan nooit meer met z’n tweeën bent. Natuurlijk feitelijk wel eens maar vanaf dan ben je voor altijd een gezin

vor 4 Jahren

Reactie op char

Bizar idee blijft het dat je dan ineens MOEDER bent?!! En dan!?? Ik kan me ...
Echt zo! De komende, weet ik hoeveel jaar, niet meer spontaan in de auto springen en erop uit gaan. Eerste jaren zal je dan eerst een halfuur bezig zijn met spullen bij elkaar pakken enz. 😂 Eerst die bevalling maar zien te overleven. 🤭 We got this! 💪🏻

vor 4 Jahren

Reactie op ieveaaenaa

Zo benieuwd hoe alles zal gaan.. Wat voor moeder je wordt. Ik heb graag din ...
Ik kan echt niet meer wachten hoor! 😱

vor 4 Jahren

Reactie op Annika

Ik kan echt niet meer wachten hoor! 😱
Nog eventjes!! Heb een paar weken terug al met m'n verloskundige dat ze me tot Max. 40 weken laten doorlopen. Dus ik heb echt nog maar 3 weken te gaan. 🥰

vor 4 Jahren

Reactie op ieveaaenaa

Nog eventjes!! Heb een paar weken terug al met m'n verloskundige dat ze me ...
Spannend! ☺️

vor 4 Jahren

Reactie op Annika

Spannend! ☺️
Weer een nacht zonder spannende dingen. 😢 Heb steeds het gevoel dat het 's nachts gaat beginnen allemaal.. Bij jou ook nog rustig? Straks weer naar de verloskundige.

vor 4 Jahren

Reactie op ieveaaenaa

Weer een nacht zonder spannende dingen. 😢 Heb steeds het gevoel dat het 's ...
Hier is het ook rustig! Wat minder geslapen weer, vanaf 7.00u al wakker. 😣 Ik heb ook zo om 10.45u controle en met name mijn bloeddruk. Die was van de week hoog. Het gevoel dat het ‘s nachts gaat beginnen heb ik ook idd!

vor 4 Jahren

Reactie op Annika

Hier is het ook rustig! Wat minder geslapen weer, vanaf 7.00u al wakker. 😣 ...
Heb ook vandaag mn controle! Om 14.u, met 40w+4 dus ben benieuwd wat ze gaan doen en zeggen, voel geen rommelende buiken meer 🙈 heb idd ook last van de nachten en overdag een dutje doen lukt me amper😅 Succes dames bij de vk straks! Hoop dat je bloeddruk wat gezakt is Annika🤞🏼

vor 4 Jahren

Reactie op ieveaaenaa

Weer een nacht zonder spannende dingen. 😢 Heb steeds het gevoel dat het 's ...
Ja heb ook sinds deze week dat t alleen snachts kan gebeuren 🙈 heel vaag haha

vor 4 Jahren

Reactie op Sorridente

Heb ook vandaag mn controle! Om 14.u, met 40w+4 dus ben benieuwd wat ze gaa ...
Hier is mijn buik ook rustig, buiten de bewegingen van de baby om! ☺️ Mijn bloeddruk is nu wel wat gezakt, maar nog niet wat het was. Zolang ik geen andere klachten erbij heb is het niet erg. Maar als ik die wel weer krijg, dan word ik ingeleid.