54 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Annika

Hier is mijn buik ook rustig, buiten de bewegingen van de baby om! ☺️ Mijn ...
Ik heb ook hoge bloeddruk en sinds vandaag heftige hoofdpijn. 😕 maar ze zei dak enkel moest opletten met vochtophoping...

4 jaar geleden

Reactie op Jesterke

Ik heb ook hoge bloeddruk en sinds vandaag heftige hoofdpijn. 😕 maar ze ze ...
Ja als je ineens veel vocht vasthoudt, dat zeiden ze tegen mij. Maar ook als je het gevoel hebt alsof er een strakke riem om je bovenbuik zit en misselijk/braken. Dan moet je gelijk bellen!

4 jaar geleden

Reactie op Jesterke

Ik heb ook hoge bloeddruk en sinds vandaag heftige hoofdpijn. 😕 maar ze ze ...
Ik had ook hoge bloeddruk, tegen mij zeiden ze bellen bij strak gevoel bovenbuik, misselijkheid, hoofdpijn of sterretjes zien. Dus in jouw geval had ik nu gebeld.

4 jaar geleden

Reactie op Annika

Hier is mijn buik ook rustig, buiten de bewegingen van de baby om! ☺️ Mijn ...
Fijn dat je bloeddruk wat lager is! Lekker in zen-modus gaan 😋 En idd geen andere symptomen erbij krijgen🤞🏼🤞🏼 Hier is mn bloeddruk een beetje omhoog gekropen gelukkig niet schrikbarend en heb nog voldoende vruchtwater. Mag maandag (41w) terugkomen voor opnieuw vruchtwater meting en als we willen stippen is die mogelijkheid er, denk dat we dat niet gaan doen en alles op zn beloop laten zolang de baby en ik ons goed blijven voelen 😊

4 jaar geleden

Reactie op char

Hier hetzelfde tot 39 + 3. Nu begin ik het wel spannend te vinden en meer d ...
Ik ben nu 39 +2 en idd heerlijk die kerstfilms thuis op de bank😍 ik ben woensdag 11 december uitgerekend en heb die donderdag weer een afspraak als hij er dan nog niet is mag ik er voor kiezen om me te laten strippen dus denk wel dat ik dat ga doen;)

4 jaar geleden

Morgen 39 weken en nog geen teken dat er iets gaat gebeuren, behalve dat ik wat krampjes krijg zodra ik even naar de winkel ga. Vandaag gaan we even de stad in naar een kerstmarkt. Ik wil toch proberen wat meer te gaan bewegen 🙈. Misschien helpt dat

4 jaar geleden

We hebben gisteravond ons bed verhoogd. We hadden al een hoog bed maar met de klossen eronder vind ik het abnormaal hoog. Ik kan het bed niet normaal in vanwege schaambeen pijn en al. Met een krukje gaat het makkelijker. Terwijl Ik nog best lang ben..1,76 ben en het bed is nu 80cm hoog. Gisteravond had ik bijna in m'n broek gepist van de slappe lach🙈! Ik probeerde erop te klimmen, vervolgens weer met m'n rug en me soort van naar achter te laten vallen 😂. Hoe doen jullie dit?

4 jaar geleden

Reactie op Sun

We hebben gisteravond ons bed verhoogd. We hadden al een hoog bed maar met ...
Dat vraag ik me ook af! 🤣 Ik vind het veel te hoog, je moet er steeds met zo’n dikke buik maar in klimmen. Het maakt het er niet makkelijker op. Het voordeel is dat je wel makkelijk uit bed glijdt. 😅

4 jaar geleden

Reactie op Annika

Dat vraag ik me ook af! 🤣 Ik vind het veel te hoog, je moet er steeds met ...
Jaaa maar dat is ook het enige positieve op dit moment! Ik vraag me af hoe het straks na de bevalling moet met een pijnlijke/gevoelige/verwoeste onderkant😑. Mijn man zag me strugglen en wilde het meteen weg halen 😂. Nu voel ik me wel echt groot en dik😂

4 jaar geleden

Reactie op Sun

We hebben gisteravond ons bed verhoogd. We hadden al een hoog bed maar met ...
Haha!! Ons bed is al 76cm en de kraamzorg die intake kwam doen zei dat het prima was, zonder klossen. Ik ga gewoon zitten op m'n billen, en dan draai ik er op met m'n benen en ga ik liggen!

4 jaar geleden

Reactie op Sun

Jaaa maar dat is ook het enige positieve op dit moment! Ik vraag me af hoe ...
Haha, mijn man zei vannacht toevallig ook dat hij ze weg wilde halen. Dus ik zei al wie gaat het bed verschonen dan. 😅 Wil nog niet denken aan de verwoeste onderkant. 🤣

4 jaar geleden

Reactie op Sun

We hebben gisteravond ons bed verhoogd. We hadden al een hoog bed maar met ...
Hahaha! Wij verhogen pas als de kleine eris. Kom nu al moeilijk in bed 😅

4 jaar geleden

Morgen 41 weken... inmiddels de hoop opgegeven dat baby nummer 2 wel uit zichzelf zal komen... dus gisteren maar gaan shoppen en op familie bezoek....... wachten begint toch wel lang te duren..

4 jaar geleden

Reactie op Sun

We hebben gisteravond ons bed verhoogd. We hadden al een hoog bed maar met ...
Ik heb heel eerlijk een opstapje naast mijn bed staan om er in te kunnen komen anders lukt het niet