35 Reacties

4 jaar geleden

Voor een beeldscherm zetten😭

4 jaar geleden

Honderden foto's op je mobiel maken en niks verwijderen 😂

4 jaar geleden

melk opvangen met mn hand als hih spuugt 😂

4 jaar geleden

Snotjes uit zn neus peuteren 🤭

4 jaar geleden

Social media alleen maar foto's van je kind posten. Maar ja, ze is zo leuk :-D

4 jaar geleden

Reactie op Mariati

Social media alleen maar foto's van je kind posten. Maar ja, ze is zo leu ...
Hier hetzelfde 😂😂

4 jaar geleden

Oh ja en veel roze kleertjes kopen. Vond ik eerst too much, nu vind ik het juist leuk 😄🎀

4 jaar geleden

Een eigen (prive) insta account hahahaha! Ivm corona kan niemand haar zien. En op deze manier kan iedereen gezellig haar blijven zien!

4 jaar geleden

Plastic speelgoed kopen, naar schermpjes laten zien, etc

4 jaar geleden

geparfumeerde verzorgingsproducten gebruiken😭

4 jaar geleden

Reactie op Mrke

Snotjes uit zn neus peuteren 🤭
Oooh echt te erg, ben hele dagen bezig met of er iets in zijn neus zit en of hij dan wel kan ademen hahaha

4 jaar geleden

Zonder make-up de deur uitkomen... ;)

4 jaar geleden

Bij mij in bed slapen.... maar als hij dan om 05:00 wakker wordt in z’n eigen bedje en je naar 10x heen en weer lopen voor een speentje en hij dan nog niet gaat slapen.... tja dan toch lekker tussen je in 💙 en dan samen nog in slaap vallen tot 08:00 uur

4 jaar geleden

Reactie op niene87

Bij mij in bed slapen.... maar als hij dan om 05:00 wakker wordt in z’n eig ...
Heel herkenbaar!

4 jaar geleden

Hem vanaf 5 uur lekker bij me in bed nemen terwijl het tegen alle slaapcoach adviezen in gaat. ;-)

4 jaar geleden

Reactie op niene87

Bij mij in bed slapen.... maar als hij dan om 05:00 wakker wordt in z’n eig ...
Hier hetzelfde. Haha. Slaap heerlijk en ik vroeger maar denken dat je er op zou gaan liggen of "dat ie daarna natúúrlijk nooit meer naar zn eigen bed zou gaan".

4 jaar geleden

Inderdaad ook het slapen in mijn bed! Ben alleenstaande mama en telkens zeg ik me zelf weer oké in zijn eigen bed! Maar of ik met hem slecht slaap of alleen , dan liever met hem 🥰 ik lag pas zo te waken dat ik niet meer kon slapen! En of mensen dan zeggen ‘ dan verpest je hem ‘ ja prima mijn kind toch 😂 ik zit er mee hahahaha

4 jaar geleden

Reactie op 1251

Hem vanaf 5 uur lekker bij me in bed nemen terwijl het tegen alle slaapcoac ...
Hihi, hier ook al gedaan! Zalig toch!

4 jaar geleden

Geparfumeerde producten gebruiken, met mijn telefoon bezig tijdens de borstvoeding 🤭, foto’s van mn zoontje plaatsen op social media, met mijn telefoon bezig als ik mijn zoontje vast heb (hij is er nu al geobsedeerd door soms 😭)

4 jaar geleden

Al gebruik ik wel veel Naif maar af en toe Zwitsal ruikt ook zo lekker 😩. En dat zou ik dus echt NIET gaan gebruiken