35 Reacties

4 jaar geleden

Ik wilde absoluut niet zoveel roze meisjes meisjes kleding en bloomers; nu hangt heel haar kast vol met jurkjes met kraagjes, oud roze, bloomers, kniekousjes etc Ze zou een paar weken naast ons slapen in haar wiegje en daarna gelijk naar haar kamertje. Uiteindelijk heeft ze gewoon tot 4 maanden elke nacht bij ons in bed geslapen. En slaapt ze sinds een maand in haar eigen bed op haar kamertje. Alleen als ze een prikje heeft gehad slaapt ze een nacht tussen ons in.

4 jaar geleden

Snapchat filters gebruiken 馃槀

4 jaar geleden

Geen roze, glitters, al helemaaaaal geen Frozen... Nou.... ik ben om hoor. Ik blehr vrolijk mee Let it goooooo

4 jaar geleden

Hier gaat alles nog precies zoals gepland 馃槄馃檲 De eerste 16weken geen foto's op social, nu staan er inmiddels 3 online en de rest doen we alles zonder gezichtje. Gebruik alleen Zwitsal of nenuco in dr haar. Kijkt alleen tv tijdens de fles als hij aan staat voor ons, maar vaak is ze dan zo afgeleid dat ie gewoon uit gaat. Plastic speelgoed is ook niet welkom 馃檲 slaapt altijd netjes in der eigen bed.

4 jaar geleden

Reactie op Amita

geparfumeerde verzorgingsproducten gebruiken馃槶
Hhihi hier ook 馃檲

4 jaar geleden

Bij mij slapen馃檴 maar toen mijn vriend in zee ging was het sterker dan mezelf馃槄

4 jaar geleden

Haha, vooral 'vieze' dingen, zoals kwijl opvangen met mijn handen en aan de billen ruiken of er gepoept is 馃槄

4 jaar geleden

Wat een leuk topic!! Wij zouden ons meisje direct in haar eigen bedje ik haar eigen kamertje laten slapen, maar ze heeft toch haar eerste week bij ons op de kamer geslapen in de kinderwagen bak na een zware, pittige bevalling. Dat voelde veel beter! En ik zou nooit met ons meisje in 1 bed gaan slapen, omdat ik dat eng vond; inmiddels al een aantal keer lekker samen een dutje gegaan 馃槃 Mijn ervaring is inmiddels; voorafgaand kan je alles wensen/bedenken, maar op het moment zelf moet je gewoon je gevoel volgen 鉂わ笍

4 jaar geleden

Haha zo herkenbaar allemaal. Aan de bips ruiken of ze een poepluier heeft. Stoere meisjes kleding & nu is toch de helft allemaal schattig en roze. Snotjes uit haar neus halen. Eerste weken alleen maar in onze armen geslapen ipv haar eigen bedje. En zo kan ik nog wel even doorgaan 馃槀

4 jaar geleden

Bij echt extreem huilen toch even mee tv kijken. Wordt ze rustig van... 馃檲馃槄

4 jaar geleden

Ik zou tot mijn verlof borstvoeding geven en stoppen als ik weer ging werken. Ik werk al twee maanden en ze krijgt nog steeds 100% borstvoeding 馃ぃ

4 jaar geleden

Naar schermpjes laten zien, een draagzak kopen, tillen terwijl de kinderwagen mee is, foto鈥檚 op social media plaatsen

4 jaar geleden

Bij ons in bed laten slapen snachts 馃檲

4 jaar geleden

Roze kleding, box kopen, speentje... ach ja soms moet je dingen ook ervaren...

4 jaar geleden

Niet bij ons in bed slapen. Niet tot de 4 maanden, die mijn man vond dat nodig waren, in onze slaapkamer laten slapen. Geen roze kleding.. Allemaal wel gebeurd haha. De overgang naar haar eigen bedje, was moeilijker voor mij dan voor onze dochter.