53 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb vorige week mijn eerste werkdag gehad, de kleine gaat dan naar opa en oma en dat gaat goed. Het is alleen de vraag hoe lang ik nog aan het werk ben met het corona gedoe 🙈

4 jaar geleden

Zit weer thuis helaas...

4 jaar geleden

M’n dochter vond het wel prima, ze lachte meteen al naar haar gastouder...haar 1e dag was ze wat onrustiger mbt slapen en vanaf dag 2 was het gewoon prima! Ze is vaak heel erg lang wakker daar omdat het gezelliger is en ze kletst een hoop af. Thuis zijn we vaak met zn 2tjes, veel meer rust waardoor ze overdag beter slaapt.

4 jaar geleden

Ik werk bij de Hema, tot nu toe wel aan het werk. Maar wel weinig. 1 voordeel kan dus meer bij Tycho zijn.

4 jaar geleden

Reactie op Joukster6

Zit weer thuis helaas...
Gek he allemaal.. hoe lang was je aan het werk??

4 jaar geleden

Reactie op Ari

Gek he allemaal.. hoe lang was je aan het werk??
Net weer een week😭😭

4 jaar geleden

Reactie op zahra

M’n dochter vond het wel prima, ze lachte meteen al naar haar gastouder...h ...
Fijn zeg!!

4 jaar geleden

Reactie op Joukster6

Net weer een week😭😭
O o niks aan. Dus nu de kleine thuis?? Kun je thuiswerken??

4 jaar geleden

Reactie op CarinaP

Ik werk bij de Hema, tot nu toe wel aan het werk. Maar wel weinig. 1 voord ...
Zullen misschien ook nog wel dicht gaan??

4 jaar geleden

Mijn zoontje vond het prima hij gaat naar de opvang. Hij is over 3 dagen al weer 4 maanden

4 jaar geleden

Reactie op MamaJake

Ik heb vorige week mijn eerste werkdag gehad, de kleine gaat dan naar opa e ...
Ook eerste werkweek gehad. Echt tegenop gezien, maar direct op mijn werk wel een ontspannen gevoel. Ze was lekker bij mn ouders, die vonden het fantastisch. Maar sinds deze week zelf thuis gebleven gezien de risico's voor mn (schoon)ouders. Zit zelf in vitaal beroep, wel een enorm gedoe, nu al. Heel gemengd begin van mn werk.

4 jaar geleden

Inmiddels alweer 3 weken aan het werk. Waarvan vorige week een hele rare week was, ik had onze kleine man noodgedwongen mee naar het werk...😅 Ik merk dat onze kleine man na de eerste week KDV zijn nachten heel onrustig is. Toen hij 6 weken oud was sliep hij heerlijk iedere nacht door, en nu wordt hij s’nachts meerder keren wakker en dan niet voor de voeding maar gewoon voor een aai over de bol of een speen. Terwijl hij eerder s’ nachts zonder speen sliep. Dit maakt het wel zwaarder om te werken en slapenloze nachten...🤭

4 jaar geleden

Reactie op Judith89h

Ook eerste werkweek gehad. Echt tegenop gezien, maar direct op mijn werk we ...
Ah oké gek begin zo he..

4 jaar geleden

Reactie op CharlotteHH

Inmiddels alweer 3 weken aan het werk. Waarvan vorige week een hele rare we ...
Dat is minder fijn zeg. Hopelijk komt hij snel weer in het ritme!

4 jaar geleden

Ik zou vorige week eigenlijk beginnen maar mocht niet meer ivm de crisis. Ik ga morgen beginnen met thuis werken. Kijken hoe dat bevalt. Enige voordeel is dat ik langer bij de kleine man ben en ze ontwikkeling in de eerste 4-5 maanden wel meer mee maak.

4 jaar geleden

Ik had vorige week weer aan het werk moeten gaan maar mijn contract is niet verlengd tijdens m’n zwangerschap. Nou zou ik volgende week een sollicitatiegesprek hebben maar die kon niet doorgaan vanwege Corona. Nu gaan we het morgen telefonisch doen 😅. Wel gek hoor, dat deze crisis precies na m’n verlof is begonnen waardoor ik misschien nog langer thuis zit 🤷🏼‍♀️. Ons zoontje zou naar oma die is gastouder maar ze moest helaas dicht. Geen idee of hij überhaupt wel ergens heen mag anders kan k niet eens werken. M’n vriend moet nu wel thuis werken maar die is nu tijdelijk helpdesk voor alle collega’s die thuis werken en problemen ondervinden. Dus heel veel bellen

4 jaar geleden

Ik moet bijna weer aan werk maar door deze omstandigheden vraag me echht af hoe ik het allemaal moet gaan doen opa en oma kunnen niet oppassen ik werk in de gehandicaptenzorg en min man ook in vitaal beroep... Maja we hebben nog 2 kids... Thuiswerken is geen optie... Echt zo lastig

4 jaar geleden

Reactie op samanthaa19

Ik moet bijna weer aan werk maar door deze omstandigheden vraag me echht af ...
Dan heb je recht op opvang toch??

4 jaar geleden

Ik had deze week weer aan het werk gemoeten. Kleine had 3 wendagen moeten hebben afgelopen week maar ook dit is niet doorgegaan, KDV is dicht. Ik werk in een toeristen winkel in Amsterdam komt dus niet veel qua klant dus heb kunnen regelen dat ik nog even langer thuis ben. Ben ook een alleenstaande moeder kan dus niet terugvallen op een partner. Mijn ouders zouden vaak oppassen maar mijn vader valt in de risicogroep dus ben heeell voorzichtig hiermee. Ben nu veel thuis met de kleine ga ook de drukke plekken niet opzoeken. Benieuwd hoe lang dit nog gaat duren en of het nog erger gaat worden 😥 vreselijk virus..

4 jaar geleden

Reactie op samanthaa19

Ik moet bijna weer aan werk maar door deze omstandigheden vraag me echht af ...
Omdat jullie beide een vitaal beroep hebben, hebben jullie recht op opvang. Je mag gewoon contact opnemen met het dichtstbijzijnde KDV zelfs als je er normaal gesproken geen gebruik van zou maken.