50 Reacties

3 jaar geleden

Gefeliciteerd met je zwangerschap 鈽猴笍. Ik ben op dit moment zwanger van de derde ongeveer een 11 weekjes, onze oudste is 4,5 jaar en de jongste(middelste) wordt 19 december 1 jaar. Het was een beetje onverwacht mijn man had een vasectomie ondergaan en we gebruikte een condoom maar er is er toch eentje doorheen gepiept

3 jaar geleden

Proficiat met je zwangerschap! Iris is hier geboren op 20 december 2019 en nummer 2, nu een jongen komt er aan rond 16 januari 2021. Corona en quarantaine was dan toch niet zo saai. Hihi

3 jaar geleden

Reactie op SHARYVC

Proficiat met je zwangerschap! Iris is hier geboren op 20 december 2019 en ...
Onze eerste is ook van 20-12-2019 en nummer 2 wordt eind juli verwacht. As dinsdag eerste echo馃馃徎馃ぉ

3 jaar geleden

Gefeliciteerd! Zo leuk als de kinderen redelijk dicht bij elkaar zitten qua leeftijd! Hier een grote kinderwens, maar ik geef nog bv en heb pcos, dus gaat waarschijnlijk wat langer duren... 馃槩

3 jaar geleden

Gefeliciteerd met je zwangerschap, ik was zwanger van nummer 2 maar heb helaas op 27 oktober een miskraam gehad. Mijn grote wens is om de kindjes dicht op elkaar te krijgen dus hopen dat ik snel weer aan mag tellen馃グ

3 jaar geleden

Mijn jongste zoontje is van 12 december 2019.. Ben nu zwanger van nummer 6 en die word rond 18 mei verwacht

3 jaar geleden

Gefeliciteerd!! Ons zoontje is op 3 december 2019 geboren en wordt grote broer ergens midden juli. :)

3 jaar geleden

Gefeliciteerd onze dochter is 6 Dec 2019 geboren en ik ben 30 april 2021 uitgerekend van de tweede.

3 jaar geleden

Reactie op SHARYVC

Proficiat met je zwangerschap! Iris is hier geboren op 20 december 2019 en ...
Hahahah proficiat! (Aan iedereen die ook weer zwanger is!) Hier precies zelfde! Eva is geboren op 15 Dec 2019 en nu zwanger van onze zoontje, die komt op 31 januari 2021 hahah

3 jaar geleden

Reactie op Agnieszka

Hahahah proficiat! (Aan iedereen die ook weer zwanger is!) Hier precies ze ...
Hihi! Inderdaad iedereen dikke proficiat! En Agnieszka! Even vlot als hier precies! 馃馃槅. Ben zeer benieuwd, wat alles zal geven met 2 kleintjes met zo weinig verschil

3 jaar geleden

Proficiat! Ik ben bevallen van onze dochter in december en als alles goed verloopt is onze 2de ook voor augustus 鈾ワ笍. Niet verwacht dat het zo vlot ging gaan, want geef nog borstvoeding en was nog maar mijn 3de cyclus 馃槄.

3 jaar geleden

Gefeliciteerd allemaal! Ben benieuwd of de grote (kleine) broers en zussen jaloers zullen zijn 馃槄

3 jaar geleden

Reactie op Mom161921

Gefeliciteerd met je zwangerschap 鈽猴笍. Ik ben op dit moment zwanger van de d ...
Oeps 馃檲馃槀 gefeliciteerd

3 jaar geleden

Zeker:) ik ben al 27 weken zelfs ;) van de derde.

3 jaar geleden

Gefeliciteerd allemaal. Jens is vandaag 1 jaar geworden 馃挐 en ben 12 juni uitgerekend van de 2e馃槏

3 jaar geleden

Gefeliciteerd! 1e kindje word 29 december 1 jaar en 2e kind komt eind juni. Dus 1,5 jaar ertussen, zal vast een gezellige boel worden!

3 jaar geleden

Gefeliciteerd! Ik ben inmiddels 21 weken zwanger. 20-04-2021 uitgerekend. Dochter is vandaag 1 geworden. Dus gaat ongeveer 15-16 maanden verschil tussen zitten. De oudste is net 3. :)

3 jaar geleden

Reactie op Sanonino

Gefeliciteerd! Zo leuk als de kinderen redelijk dicht bij elkaar zitten qua ...
Hier ook pcos en nog wat andere hormonale vervelende dingen. Maar ondanks dat het onmogelijk leek, al voor de vierde keer zwanger. En hopen wij in april ons derde kindje gezond en wel in onze armen te mogen sluiten Dus er zijn ook echt positieve verhalen! 馃槉

3 jaar geleden

Gefeliciteerd! Mijn zoontje is van 11 december en hij wordt grote broer eind mei 馃グ Ben wel heel erg benieuwd hoe hij het zal vinden. Als ze nog zo klein zijn, kun je ze er niet echt op voorbereiden denk ik.

3 jaar geleden

Ik ben er vandaag achtergekomen, zal ook in augustus uitgerekend zijn en dan is onze zoon 19 maanden.