50 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op melissa03

Hier ook pcos en nog wat andere hormonale vervelende dingen. Maar ondanks d ...
Ohhh wat fijn! Gefeliciteerd! 馃帄

3 jaar geleden

Reactie op Milou-S

Ik ben er vandaag achtergekomen, zal ook in augustus uitgerekend zijn en da ...
Hier hetzelfde! Ik weet sinds twee dagen dat ik zwanger ben en ons kindje is rond de uitgerekende datum ook ongeveer 19 maanden oud. :)

3 jaar geleden

Reactie op Mamaatje87

Hier hetzelfde! Ik weet sinds twee dagen dat ik zwanger ben en ons kindje i ...
Wat leuk zeg! 馃槆

3 jaar geleden

Ik zit ergens mee. Onze meid is nu bijna 14 maanden en mijn man en ik zijn aan het proberen voor een 2e kindje maar ze slaapt zo slecht in savonds. Ook al is ze kei moe ze ziet alles als een spelletje. En elke keer naar opa en oma brengen zie ik niet als een optie. Wat is jullie advies??

3 jaar geleden

Vandaag erachter gekomen dat ik alweer 18w zwanger ben. Nooit iets gemerkt. Tijdens controle dit te horen gekregen. We zijn in totale shock ..... we wilden dit allebei niet ondanks de negatieve testen en uitblijvende menstruaties toch zwanger geworden en dus al ruim 18 weken ...

3 jaar geleden

Ik had 4 feb ongesteld moeten worden... Niks noppes nada nog steeds niet. Testen zijn negatief... Ik baal als een stekker zit echt nu te wachten barst maar los want dan kunnen we het weer een maand proberen. (De eens voor een 2e is er) Mijn cyclus is normaal tussen de 30 en 32 dagen... Ik dacht dat het bij een 2e krijgen minder zou zijn dat je er op hoopte, maar de wens is weer net zo vurig als bij de eerste... De teleurstelling ook馃様

3 jaar geleden

Mijn dochter is van 12 december en ik ben over 3 weken uitgerekend 馃槄鉂わ笍馃檹

3 jaar geleden

Nu 8 weken zwanger van de tweede. Mijn zoontje is van december en dit frupke komt midden september :)

3 jaar geleden

Ik ben ook weer zwanger van de tweede en ben eind juli uitgerekend. Mijn zoontje is van begin december! Dit keer krijgen we een meisje 馃グ

3 jaar geleden

Reactie op Mamaa1990

Nu 8 weken zwanger van de tweede. Mijn zoontje is van december en dit frup ...
Ik heb ook een zoontje van december. Morgen 11 weken zwanger van de tweede

3 jaar geleden

Onze dochter is van 3 december, inmiddels zwanger van ons tweede kindje... dit verwachten we midden september. Spannend hoe dit alles gaat zijn.

3 jaar geleden

Me2 zoontje van 27 december en nu 5 weken zwanger

3 jaar geleden

Gefeliciteerd! Onze oudste dochter is van 3 dec 2019 op 10 dec 2020 onze tweede dochter geboren. Gezellige drukte in huis.

3 jaar geleden

Mijn dochter was 3 maanden toen ik erachter kwam 6 weken zwanger te zijn van de 2e, ze zijn nu 15 maanden en 4.5 maand oud 鉂わ笍

3 jaar geleden

Onze kleine meid is bijna 15 maanden en nu bijna 7 weken zwanger van ons 2e wondertje. 24ste eerste echo, dacht dat het bij een 2e minder spannend zou zijn maar ben zo zenuwachtig in de hoop dat alles goed is 馃槄.

3 jaar geleden

Ik ben 12 weken zwanger uitgerekende datum is 31 augustus, Iva is 19 jaar, Levi 2,5 jaar en Jonah 15 maand. 馃槉

3 jaar geleden

Hier ook weer zwanger. Ruim 9 weken nu 馃グ tot nu toe 26 september uitgerekend

3 jaar geleden

Haai allemaal Hier ook zwanger van de 3e. De oudste is 3,5 de 2e 15maanden en ik ben vandaag precies 16weekjes. Uitgerekende datum is 17 augustus馃グ

3 jaar geleden

Gefeliciteerd! Hier ook weer zwanger! Mees is nu 3 jaar en 4 maanden. Marie-Philou is 15 maanden En ben over 6 weken uitgerekend van baby 3. 馃馃

3 jaar geleden

Ja hier ook een 2e onderweg! 馃グ eerste is van 25-12-2018, tweede wordt in oktober 2021 verwacht