14 Reacties

3 jaar geleden

Hallo. Mijn zoontje van (bijna) 14 maanden drinkt ook uit een flesje met M speen, wel heeft deze zo’n greep in het midden en kan hij zelf drinken. Het is pas sinds een maandje dat hij water drinkt voorheen wilde hij het niet. En sinds 2 weken dat hij het helemaal zelf doet. Het CB zei dat het niet zoveel uitmaakt dat hij nog niet uit een drinkbeker drinkt komt vanzelf.

3 jaar geleden

O mijn zoontje heeft een combinatie van een fles en een nuby 360 wondercup die je aan alle kanten kan drinken en dat gaat super goed . Hij is van 20 dec dus 14 maandjes oud

3 jaar geleden

Wij hadden hem nu met rietjes beker en moet zeggen dat gaat goed. Bij zijn broodje doe ik open beker met beetje melk om te proberen. De mijne was snel af van de speen fles En wou de 360 graden beker ook niet.

3 jaar geleden

Mijn dochter van 14 maanden drinkt vanaf 10 maanden uit de nuby 360C beker dit gaat erg goed ze moeten alleen doorhebben dat ze moeten zuigen mijn dochter dronk voor de 10 maanden uit een Philips Avent beker zodra ze die indrukt met de neus komt er drinken uit

3 jaar geleden

Hier een 360 beker. Daarvoor een tijdje tuitbeker, toen ze 360 nog niet begreep. Water uit een flesje heeft ze juist nooit begrepen hier haha.

3 jaar geleden

Wij gebruiken de munchkin 360 beker en die hebben ze op de opvang ook. En soms doen we een beetje melk bij dr brood uit een gewone beker. Hier al heel vroeg op de munchkin overgestapt omdat ze juist de fles minder prettig vond

3 jaar geleden

Rietjesbeker, gebruiken ze vaak ook op de kinderopvang, werkt supergoed!

3 jaar geleden

Mijn dochter drinkt de melk nog uit een speen(M) fles van difrax met van die handgreepjes..(kun je los bestellen) Roosvicee of water krijgt ze uit een rietjesbeker van munchkin.. Af en toe oefent ze uit een normale beker.

3 jaar geleden

Hier heel wat bekers uitgeprobeerd. De 360 graden beker van Nijntje vinden we het fijnst.

3 jaar geleden

Ik geef haar de 360 en tuitbeker. Melk (ochtend en avond) uit gewone fles.

3 jaar geleden

Munchkin rietjesbeker, daar zit een soort van verzwaring in het rietje aan de onderkant, het maakt dus niet uit hoe je de beker houdt, er komt dan altijd drinken uit het rietje.

3 jaar geleden

Mijn dochter 14,5 maand drinkt 5 maandjes uit een tuitbeker harde tuit van difrax en Opvolgmelk wel uit de fles met speen

3 jaar geleden

Hier een rietjesbeker van Difrax. Een hele tijd uit de 360 beker van Munchkin gedronken, maar op een gegeven moment nam ze alleen maar grote slokken en liet ze die uit haar mond lopen. Het werd meer een spelletje en ze dronk als niet genoeg. Nu met de rietjesbeker gaat het super. Melk nog uit de Dr Brown fles.

3 jaar geleden

Mijn dochter van 14 maand drinkt uit een gewone beker, met opvangslap gaat al best goed.