68 Reacties

3 jaar geleden

Ik geef ook nog bv aan dochter van 10,5 maand. Kolfproductie op werk gaat nu wel echt rap achteruit. Als ik thuis ben drinkt ze overdag nog zo’n 4 keer en lijkt ze gewoon genoeg te hebben.. Ik hoop het jaar nog te gaan redden. 💪 O en in de nacht komt ze vanaf 6 mnd zo’n 0-2 keer, daarvoor heeft ze een hele tijd doorgeslapen 😅

3 jaar geleden

Ik heb dit ook een tijdje gehad en dan twijfelde ik of ze nog wel genoeg dr ...
Is ze na dat tijdje weer beter gaan drinken of zelfde gebleven? Ik neig ernaar om de voeding van half4 af te bouwen en dan uit eindelijk weg te laten zodat ze om 19u wel honger heeft. Want ik heb gisteravond maar gekolfd en in de fles aangeboden en toen dronk ze het wel op was ook maar 100cc maar alsnog weer de hele nacht doorgeslapen

3 jaar geleden

Ik geef ook nog. S ochtends en /of 's avonds en af en toe nog als ze een dutje gaat doen. Ze is bijna 11 maanden en ik ben 22 weken zwanger, dus ik hoop dat ze er over niet al te lang genoeg van heeft. Maar het lijkt er nog niet op haha

3 jaar geleden

Reactie op Daantjeee

Is ze na dat tijdje weer beter gaan drinken of zelfde gebleven? Ik neig ern ...
Nee nu drinkt ze weer goed en mijn borsten voelen ook terug voller aan tegen etenstijd 👍 dus alles loopt voorlopig heel goed

3 jaar geleden

Reactie op FlyLady

Ik geef ook nog. S ochtends en /of 's avonds en af en toe nog als ze een du ...
Vind je het zwaar, 2 jonge kinderen en zwanger zijn?

3 jaar geleden

Ja ik geef nog borstvoeding!! Zouden veel meer mensen moeten doen! Ik schrik gewoon hoe veel fles vragen ik hier altijd zie. Trots op jou!

3 jaar geleden

Waar drinken jullie kids rest van de dag? Ik geef 3x bv overdag een dan Snachts nog paar keer 4 keer ofzo😅 maar hij drinkt ook niks anders overdag dan en paar slokjes water

3 jaar geleden

Reactie op Meeden

Ja ik geef nog borstvoeding!! Zouden veel meer mensen moeten doen! Ik schri ...
Bah wat een nare reactie. Prima dat jullie borstvoeding geef. Maar veroordeel niet iemand anders.

3 jaar geleden

Reactie op Meeden

Ja ik geef nog borstvoeding!! Zouden veel meer mensen moeten doen! Ik schri ...
Kon ik het maar.. Heb het kolven 2 maanden vol gehouden en nog geen 1/3 van de voeding kunnen produceren met zulke opmerkingen kan je mensen kwetsen

3 jaar geleden

Reactie op Amber.natascha

Bah wat een nare reactie. Prima dat jullie borstvoeding geef. Maar veroorde ...
Ik snap geheel wat je bedoelt, maar door te zeggen ‘prima dat ‘jullie’’ vind ik persoonlijk niet oké. Want door dat te zeggen lees ik jouw bericht als zijnde dat alle borstgevende moeders zo denken en dat is niet zo.

3 jaar geleden

Reactie op RNBE

Ik snap geheel wat je bedoelt, maar door te zeggen ‘prima dat ‘jullie’’ vin ...
Sorry zo bedoelde ik dat niet 😳 Denk echt niet dat iedereen die borstvoeding geeft zo denkt. Heb dat niet goed na gelezen hoe het er stond. Maar dit schoot me zo in het verkeerde keelgat. Het zou echt niet uit moeten maken of iemand borstvoeding geeft of dit geprobeerd heeft maar dat dit niet lukte of zelfs bewust voor flesvoeding gekozen heeft. We hebben echt allemaal het beste met onze kindjes voor...

3 jaar geleden

Reactie op Amber.natascha

Sorry zo bedoelde ik dat niet 😳 Denk echt niet dat iedereen die borstvoedi ...
Snap ik, bedoelde het ook niet boos! Dit soort dingen zijn ZO persoonlijk en je weet nooit of iemand bewust gekozen heeft voor fles voeding of dat het niet anders kon. En helaas krijgt iedereen op een manier kritiek over zich heen. Laten we gewoon allemaal doen waar we ons prettig bij voelen en ons eigen kind groot brengen😉

3 jaar geleden

Reactie op RNBE

Snap ik, bedoelde het ook niet boos! Dit soort dingen zijn ZO persoonlijk e ...
Dat dus

3 jaar geleden

Reactie op Meeden

Ja ik geef nog borstvoeding!! Zouden veel meer mensen moeten doen! Ik schri ...
Want wat is er fout aan de fles? Ik heb mijn zoontje vanaf de geboorte kunstvoeding gegeven. Hij is ruim 10 maanden en met ongeveer 12 kilo schoon aan de haak heeft ie er anders goed op geboerd. Niks mis mee hoor met de fles. Dus voor alle moeders die kunstvoeding geven, trots op jullie! En ja, ik heb er bewust voor gekozen.

3 jaar geleden

Heb altijd fulltime gekolfd dus m'n dochter krijgt nog altijd borstvoeding uit de fles

3 jaar geleden

Reactie op Kim89

Heb altijd fulltime gekolfd dus m'n dochter krijgt nog altijd borstvoeding ...
Knap dat je dat volhoudt! Is best intensief, dubbelop!

3 jaar geleden

Reactie op MelinaB

Want wat is er fout aan de fles? Ik heb mijn zoontje vanaf de geboorte kuns ...
Zeker niks mis mee maar als je in staat bent en je kleine ook is het wel iets wat je je kind te kort doet vind ik. Flesvoeding en borstvoeding is niet te vergelijken. En de gewicht van een kind zegt ook niet veel over de gezondheid. Ik hoop natuurlijk wel dat hij gezond is en blijft.

3 jaar geleden

Mijn zoontje is morgen 11 maanden en krijgt ook nog bv overdag krijgt hij 3x en in de avond nacht komt hij sinds hij tanden krijgt om de 2uur soms best zwaar maar ja wij zijn nog niet van plan om te stoppen

3 jaar geleden

Hoeveel eet jullie kindje naast de borstvoeding? En hoeveel tussendoortjes? 😊

3 jaar geleden

Ik geef ook nog bv 3x per dag meestal. Soms minder soms meer. Ze eet verder normaal. Ben inmiddels 26 weken zwanger en hoop dat als de kleine komt de bv alleen voor de nieuwe baby is, maar we zien wel:) de eerste heb ik 2 jaar bv gegeven. Op den duur alleen nog maar voor het slapen. Toen stopte ze op den duur automatisch nadat ik een nachtje weg was geweest. Goed bezig mama's!