9 Reacties

3 jaar geleden

Ik volg! Vandaag was het al iets later maar de dochter is toch nog altijd vroeger wakker...

3 jaar geleden

Precies hetzelfde hier! Ze gaat uiteindelijk wel weer slapen (een uurtje of anderhalf) maar iedere dag 5:30 🙁

3 jaar geleden

Hier iets dezelfde, alleen is hij tussen 05.00 en 05.30 wakker. Ik geef paar speelgoed en boeken, en hij is bezig met spelen max 1 uur en dan hij gaat weer slapen max 2uuren. Maar vandaag was hij om 6 uur wakker ( onze normale tijd), dus wacht ik gewoon wanneer hij zal zich aanpassen voor de nieuwe tijd.

3 jaar geleden

Mijn zoon is altijd om half 6 wakker 🥲

3 jaar geleden

Kortere dutjes en later gaan slapen zorgen voor oververmoeidheid waardoor je kindje net vroeger wakker wordt. Slaap doet slapen. Maar langere dutjes en een te vroeg eerste dutje zorgt ook voor een vroege vogel. Probeer daarom je oud ritme terug te volgen (doe dus alsof het terug zomeruur is) maar verlaat ieder dutje en bedtijd met een kwartier totdat je eindelijk tot het juiste uur uitkomt voor winteruur. Mijn dochter slaapt overdag 2 tot 2,5 uur en 's nachts 11 tot 12 uur. veel succes 👍

3 jaar geleden

Half6 hier! Ipv hf7. Hoppa bij mij in bed en dan speelt en kruipt ie wel verder maar dan lig ik iig nog even lekker! ;-)

3 jaar geleden

Reactie op Sofievdb

Kortere dutjes en later gaan slapen zorgen voor oververmoeidheid waardoor j ...
Ga ik proberen!

3 jaar geleden

Wij hadden haar de dag dat de klok vooruit/achteruit ging , een uur later naar bed gebracht, dus de volgende ochtend nergens last van , ze zat gelijk in het ritme weer , tip voor de volgende keer 😅

3 jaar geleden

Reactie op lisaswuste

Wij hadden haar de dag dat de klok vooruit/achteruit ging , een uur later n ...
Ja inderdaad. Er zijn 2 methodes gewoon instant overschakelen of met kwartiertjes verlaten. Hangt van het kindje af. Wij zijn voor de uitwisseling al een beetje beginnen verlaten.