8 Reacties

3 jaar geleden

Ja zo herkenbaar. Ze is al 11 maanden geworden en mijn baby is weg!!! Je zou bijna een vermist poster ophangen, zo snel is het afgelopen jaar gegaan Aftellen tot 1e verjaardag is begonnen

3 jaar geleden

Ja zo herkenbaar. Ze is al 11 maanden geworden en mijn baby is weg!!! Je zou bijna een vermist poster ophangen, zo snel is het afgelopen jaar gegaan Aftellen tot 1e verjaardag is begonnen

3 jaar geleden

Heel herkenbaar, sinds paar dagen stappen aan de tafel en achter dr loopwagen, net 9maanden. Weg baby en knuffelen en stil zitten hoo maar ,alleen maar op ontdekking willen. Ook weer zo bijzonder en mooie fase

3 jaar geleden

Oooh zo herkenbaar. Hij is bijna 10 maanden en zo op avontuur en alles aan het ontdekken. Het is zo leuk om te zien hoe hij groeit en nieuwe dingen leert, maar ik heb ook echt een beetje gerouwd omdat mijn baby er niet meer is.

3 jaar geleden

Snap je zoooo goed. Hier precies hetzelfde dubbele gevoel. De ontwikkeling is fantastisch maar dat kleintje dat alleen maar in je armen wilde liggen is weg. Als ie nu na de fles in slaap valt hou ik hem extra lang in mn armen ;). Ik had geen idee dat het zo snel zou gaan!!

3 jaar geleden

Heel herkenbaar. Heeft geen tijd om rustig op schoot te zitten en knuffelen.. alleen maar staan en rond de meubels lopen en overal opklimmen.

3 jaar geleden

Precies dat! Lopen, eigen willetje, hele uitstraling is baby-af 馃檨

3 jaar geleden

herkenbaar..馃槉 mijn dochter is 10 maanden en best zelfstandig in haar leeftijd als baby.. soms wil ik tijd stoppen..ze groeien zo hard..馃槄