36 Reacties

4 jaar geleden

Onze dochter van bijna 9 maanden kan het nog niet helemaal zelf. Ze lijkt het ook nog niet te willen, en vind het heerlijk als ik haar gewoon een flesje geef. Ze laat hem demonstratief vallen als ik het flesje loslaat. 😅

4 jaar geleden

Hey, Mijn baby is 8 maanden en doet soms alsof hij het zelf gaat vastnemen maar meer gebeurt er ook niet 😂😂😂

4 jaar geleden

Ze houdt de fles wel vast, maar ik moet nog echt helpen. Ze krijgt hem niet in de juiste positie dat er wat uit komt. En ze is 8,5 maanden.

4 jaar geleden

Reactie op Maneldeswart

Onze dochter van bijna 9 maanden kan het nog niet helemaal zelf. Ze lijkt h ...
Ja dat herken ik van mijn zoontje. Hij vindt het volgens mij wel prima ofso😅

4 jaar geleden

Reactie op Nina 2

Hey, Mijn baby is 8 maanden en doet soms alsof hij het zelf gaat vastnemen ...
Haha oke. Ja hier ook niet. Lijkt er geen zin in te hebben🥴

4 jaar geleden

Reactie op Liz_Deborah

Ze houdt de fles wel vast, maar ik moet nog echt helpen. Ze krijgt hem niet ...
Lekker aan het oefenen dus

4 jaar geleden

Mijn dochter heeft het nooit zelf gedaan. Zoon van 8 mnd houdt mee vast maar doet het niet zelf. Hij kan wel zelf uit tuitbekertje drinken.

4 jaar geleden

Onze dochter is nu net 8 maanden en drinkt vanaf ongeveer 6 mnd uit de Munchkin antilek beker. Super handig ding! Ze vindt het heerlijk en drinkt dat ding helemaal leeg als ik hem niet weghaal 😄

4 jaar geleden

Hier 8 maand en houdt hem wel zelf vast. Soms ook niet hoor, dan heeft hij liever bediening die de fles vast houdt. Maar hij krijg nog maar 2 flessen en die geven wij op ons bed, dus dan ligt hij en gaat het zelf drinken prima.b

4 jaar geleden

zelfstandige onze meid deed het al van af 6 maanden 😁 ik mag niet helpen 😂

4 jaar geleden

zelfstandige onze meid deed het al van af 6 maanden 😁 ik mag niet helpen � ...
Is dat een dr. Brown fles?

4 jaar geleden

8 maanden, kan het zelf maar ik help meestal. Met klein flesje water kon ze het al vanaf 6 maanden zelf, nu uit munchkin beker met wat hulp (achterover leunen snapt ze met fles beter dan met beker). Onderweg drinkt ze ook makkelijk een slok uit een gewoon spa flesje als ik het beet houdt.

4 jaar geleden

Moet dit ? Ik vind het heerlijk nog een flesje te geven ❣

4 jaar geleden

Reactie op MamaC_81

Onze dochter is nu net 8 maanden en drinkt vanaf ongeveer 6 mnd uit de Munc ...
Die heb ik wel in huis gehaald maar eigenlijk nog nooit geprobeerd! Ga ik morgen meteen even proberen. Thanks! Water geef je er dan in? Ik gebruik zo nu en dan een tuitbeker en dat doet hij weleens zelf...

4 jaar geleden

Reactie op BDK

Moet dit ? Ik vind het heerlijk nog een flesje te geven ❣
Ja ik ook hoor. Geniet ervan hihi. Maar kreeg het nu al paar keer te horen dat ik dacht van hmmm even checken bij andere mamas hier hoe zij het doen.

4 jaar geleden

zelfstandige onze meid deed het al van af 6 maanden 😁 ik mag niet helpen � ...
Wat schattig hihi! Een vol melk flesje?

4 jaar geleden

Reactie op Justme1

Is dat een dr. Brown fles?
fles van avent 😊

4 jaar geleden

Reactie op Amita

Wat schattig hihi! Een vol melk flesje?
ja elke keer bijna vol met melk..ze laat het los als ze echt klaar is met eten 😂

4 jaar geleden

ja elke keer bijna vol met melk..ze laat het los als ze echt klaar is met e ...
Hahaha heeerlijk🥰

4 jaar geleden

Aventfles hier nu een maand denk ik. Ze is inmiddels 8 maanden. Hier zijn de tandjes er niet. Kreeg ook te horen, daar is ze laat mee.. hoezo laat? Ze krijgen ze tussen de 4 en 9 maanden. En als ze komen, komen ze, zo niet, dan komen ze later. Ze heeft er geen last van dat ze ze nog niet heeft.