36 Reacties

4 jaar geleden

Onze dochter helpt soms met vasthouden als ze der flesje liggend in bed wil drinken maar verder dan ook niet. Drinkt wel zelfstandig en heel graag uit zo'n munchkin oefen beker.

4 jaar geleden

Met 7 maanden

4 jaar geleden

Mijn baby is bijna 8 maanden en hij houdt vast soms melk fles ( meestal niet, miss wilt hij niet), maar tijdens spelen houdt hij zelf tuitbeker

4 jaar geleden

Hier houdt hij hem zelf vast,maar lukt nog niet helemaal om hem goed schuin te houden. Dus ik ondersteun hem nog wel

4 jaar geleden

M'n dochter was net 5 maanden toen ze het helemaal zelf kon, vond ze prachtig. Soms mag ik niet eens helpen en moet en zal ze het zelf doen. Nu is ze 8 maanden. En een vriendje van haar is bijna een jaar ouder en doet het nog steeds niet zelf. Haha verschil moet er wezen 😉. Als ze maar drinken!

4 jaar geleden

Reactie op Amita

Die heb ik wel in huis gehaald maar eigenlijk nog nooit geprobeerd! Ga ik m ...
Ja daar doen we water in. Opvolgmelk krijgt ze nog wel gewoon uit de fles. Ik geef wat water bij de fruit- en groentehap.

4 jaar geleden

Reactie op Beebje

M'n dochter was net 5 maanden toen ze het helemaal zelf kon, vond ze pracht ...
Ja zo te lezen is dat er zeker haha

4 jaar geleden

Hier 8 maanden, altijd bv gehad (nu nog steeds ochtend en avond), smiddags krijgt hij een fles, kan zelf vasthouden maar doet hij niet constant, dus ik help. Alle kindjes zijn anders! Hij is in andere dingen weer wel vlug, zoals kruipen sinds 6 a 7 maanden en sinds ong 7 maanden optrekken en staan. Ze doen de dingen waar hun interesses liggen.

4 jaar geleden

Mijn zoontje kan al zelf zijn flesje vastnemen en het volledig uitdrinken maar hij word liever bediend hihi maar dit vind ik niet erg want hij wilt dat mama alles doet voor hem 🤗

4 jaar geleden

Mijn zoontje hou het nu zelf vast en hij is 9 maanden

4 jaar geleden

Reactie op Donna

Mijn zoontje hou het nu zelf vast en hij is 9 maanden
Ah oke thanks voor je reactie...

4 jaar geleden

Reactie op Aiden De Meersman

Mijn zoontje kan al zelf zijn flesje vastnemen en het volledig uitdrinken m ...
Hahah lief

4 jaar geleden

Reactie op Mrke

Hier 8 maanden, altijd bv gehad (nu nog steeds ochtend en avond), smiddags ...
Jaa zo te lezen verschilld het inderdaad erg. Prima toch

4 jaar geleden

Met 7 maanden deed ie het zelf, maar bij mama liggen en de fles drinken is nog steeds erg fijn dus avondfles krijgt hij nog lekker knus op schoot.

4 jaar geleden

Ze kan het zelf maar ze pakt de fles pas als de hij (bijna) leeg is. Ze wil dus liever dat wij het doen 😅. Ze kan ook zelf uit een tuitbeker drinken.

4 jaar geleden

Reactie op Infinity2019

Met 7 maanden deed ie het zelf, maar bij mama liggen en de fles drinken is ...
Ahh fijn!