8 Reacties

3 jaar geleden

Heel herkenbaar dit... Onze dochter van 11 maanden ook...ik lees even mee :)

3 jaar geleden

Schort aan doen. Poetsen wel weer..

3 jaar geleden

Ik geef mijn dochter van 11 maanden dan een extra lepel. Ik doe daar dan een heel klein beetje eten op. Dan kan ze de lepel zelf in haar mond stoppen. Met de andere lepel voer ik haar. Hier werkt het op deze manier nog wel!

3 jaar geleden

Gewoon laten gaan, doekje en schortje en het komt wel goed. Het is zelfs heel goed voor de ontwikkeling dat ze allemaal verschillende structuren van eten eerst voelen met hun handen en dan zelf eten. Hebben dit bij de oudste ook lekker laten gaan. En nu bij de jongste ook gewoon weer lekker laten kliederen. Er komt straks een tijd dat ze met mes en vork gaan leren eten en ook dat zal in het begin een rommeltje worden hoort erbij

3 jaar geleden

Reactie op nicole689

Ik geef mijn dochter van 11 maanden dan een extra lepel. Ik doe daar dan ee ...
Ga ik ook proberen! Bedankt

3 jaar geleden

Reactie op nicole689

Ik geef mijn dochter van 11 maanden dan een extra lepel. Ik doe daar dan ee ...
Hier precies hetzelfde. Mijn dochtertje is dan druk bezig met haar "eigen" lepel..dat ze ondertussen gewoon eet wat ik haar geef.

3 jaar geleden

Ik laat Femm gewoon zelf eten met dr handen en geef dr een vorkje bij maar die ligt vaak op de grond, vlees eet ze sowieso niet tot slecht, maar ze eet zo super goed altijd alles op. En als we soms iets eten wat zij niet eet en ze krijgt een potje laat ze zich zonder moeite voeren.

3 jaar geleden

Hier ook hetzelfde. Zelf vind ik het ook wel weer handig af en toe, ik geef haar eerst een eigen bordje met vork. Dan eet ik zelf ondertussen zodat ze de ergste honger heeft gestilt en dan prik ik af en toe ook nog tussendoor een stukje vlees op en dat stopt ze nog na wat voelen in haar mond.