7 Reacties

3 jaar geleden

Hier ook wel driftig als ze iets niet mag wat ze graag wilt. Maar dan pak ik haar en zeg ik waarom het niet mag. Soms laat ze zich zo hangen dat ik haar neer leg en bij haar ga zitten.. maar als je het niet vertrouwd moet je op je gevoel af gaan.

3 jaar geleden

Hier fikse oorontsteking gehad en ze sloeg zich flink aan.het hoofd en oor...ook was haar humeur door de pijn minder goed Misschien even uit laten sluiten door de huisarts om zeker te weten

3 jaar geleden

De driftbuien beginnen hier ook steeds meer te komen als ik nee zeg en mijn zoontje sloeg zichzelf soms ook tegen zijn hoofd. In het begin reageerde ik daar op maar toen deed hij het juist omdat hij dan mijn aandacht kreeg. Toen ben ik het gaan negeren en na een paar keer deed hij het niet meer. Het is ook een manier van uiten omdat iets niet lukt en ze kunnen het nog niet zeggen. Of om aandacht. Maar als het constant is en je denkt dat er misschien iets anders is en hij pijn heeft zou ik het indd even laten nakijken bij de HA

3 jaar geleden

Mijn zoontje deed dat gisteren ineens denk toch een manier van uiten het lijkt mijn dat als ie een ontsteking heeft hij koorts zou hebben

3 jaar geleden

Bij Oorontsteking hebben ze niet altijd meteen koorts mijn dochtertje had dat later pas

3 jaar geleden

Mijn zoontje heeft dit ook een tijdje gehad. Natuurlijk is je eerste reactie reageren. Maar ook hier was het snel duidelijk dat hij het juist ging doen als ik er op reageerde. Het is denk ik voor deze leeftijd een manier om frustratie te uitte. Na een tijdje is hij hier ook weer mee gestopt, althans zich zelf slaan. Uit reactie durft hij nog wel eens een tik te geven aan ons maar hij weet heel goed dat het niet mag en komt vrij snel lief knuffelen haha! Als je twijfelt of hij misschien oorontsteking heeft dan aan de bel trekken bij de huisarts. Beter een keer voor niks dan dat het wel zo is!

3 jaar geleden

Bij twijfel altijd naar de huisarts. Bij oorontsteking hoeven ze zeker niet altijd koorts te hebben. Mijn zoon zit dan wel vaak heel de dag met zijn vingers in zijn oren en is dan snel mopperig. Ze kunnen op deze leeftijd hun emoties nog niet goed uitten of zeggen wat er aan de hand is (zelfs als ze kunnen praten is dat nog lastig).