23 Reacties

3 jaar geleden

Hier krijgt ze een loopfiets voor op den duur

3 jaar geleden

Wij hebben veel plezier van een rugdrager (als je kind zelfstandig kan zitten).

3 jaar geleden

Duplo of misschien iets van hout zoals een treinbaan ofzo?

3 jaar geleden

Mijn ouders hebben bijgelegd voor een grondbox. De zitkamer voor is nu haar speelhoek zonder dat ze aan vanalles kan zitten wat niet mag 🙂

3 jaar geleden

Ik vraag boekjes, zodat we wat meer keuze hebben wat voor te lezen. Verder is er veel speelgoed die goed is voor hun motoriek. Blokken om torens mee te bouwen bijvoorbeeld. Activiteitenkubus hebben wij een tijdje nu, ze vind het geweldig. Een zachte bal. En je kan ook gewoon tegoedbonnen voor winkels vragen waaronder kledingwinkels. Dat hebben ze ook veel nodig dus altijd fijn!

3 jaar geleden

Hier Tryke loopfiets 4-in-1 en klimrekje van sawdust and rainbows van de grootouders. En van ons een boomhut (mijn kinderdroom).. 😂

3 jaar geleden

Ook vind ik dit een lastige inderdaad.. wij hebben hier al een loopfiets en schommel. Of zandbak voor straks in de zomer. Een wobbel schijnt ook leuk te zijn of pop up speelgoed vinden ze vaak leuk, speelgoed telefoontje, vormenstoof.. zomaar wat ideeën

3 jaar geleden

Reactie op Riannehb

Ook vind ik dit een lastige inderdaad.. wij hebben hier al een loopfiets en ...
Wobbel stond ook op onze lijst 😊

3 jaar geleden

Wij hebben een zoontje van 3, en een van bijna 1. Duplo kan inderdaad langere tijd mee. Eerst is het blokjes pakken en later bouwen. Nieuwe Duplo gaat gewoon in de bak bij de rest. Elke verjaardag en Sint krijgen ze ook een houten figuur van holztiger of ostheimer. Iets duurder, maar hier hebben we nu een kleine verzameling die de basisschool mee kan. Badspeeltjes zoals bootjes van plan toys spelen ze ook beide mee, en bv de boekjes van Nijntje zijn ook een paar jaar leuk. Of een truck van green toys doet het goed. Makkelijk zijn ook altijd kinderbekers, bordjes en bestek. Ik weet niet of je er iets aan hebt, maar dit zijn dingen waar nu onze beide kinderen mee spelen.

3 jaar geleden

Dit staat onder andere op mijn zoon zn lijstje: houten blokken, duplo, boekjes, puzzels, kleurpotloden, vingerverf + verfschort, vormenstoof, magneet visjes hengelspel

3 jaar geleden

Wij hebben een loopfiets van de prenatal gevraagd

3 jaar geleden

Ik heb een watertafel gevraagd aan onze vrienden, van ons krijgt ze een hobbelpaard, een loopfietsje en nog wat los speelgoed, zoals een thee service voor bij haar keukentje, verder van familie krijgt ze losse dingetjes zoals slofjes / speelgoed etc

3 jaar geleden

Ik heb een zandbak, loopfiets, duplo en vtech zoef zoef set/dieren gevraagd

3 jaar geleden

Wij gaan een keukentje vragen omdat onze zoon volop de kasten open en dicht doet, vtech vroem vroem, loopautootje en een fietshelm. Schoonouders willen graag zijn eerste schoentjes geven. Boekjes lezen we ook heel graag en vaak. Zeker de geluidsboekjes van ijsborne.

3 jaar geleden

Wij vragen Janodauto's, buitenspeelgoed en een loopfietsje

3 jaar geleden

Van ons een loopfiets (veloretti) Verder een lijstje met Duplo vtech toettoet vtech mijn 1e 100 woordjes badspeelgoed blokkenkar Wobbel wilde ik heel graag maar lees ook negatieve dingen zoals met vingertjes eronder en zo. Dus erg in twijfel.

3 jaar geleden

Veloretti 3 wieler Tipi tent voor in dr slaapkamertje Houten puzzeltjes Jim en Sophia van little dutch Badspeelgoed Voelboekjes Vingerverf

3 jaar geleden

Ze krijgt van ons een houten keukentje Van de ene opa en oma een loop fiets Van de andere opa en oma een slinger met haar naam die elk jaar weer opnieuw gebruikt kan worden en ze hadden daar nog zelf iets bij verzonnen. Van haar 1e tante krijgt ze van vtech een drumstel. Verder staan er op het verlanglijstje heel veel boekjes! Houten speelgoed van little dutch. Houten poppen wagen Kindercds voor in de auto Met kerst krijgt ze een hobbelpaard, activiteiten cubus little dutch Een pop... Nou ik kan echt genoeg verzinnen! Haha

3 jaar geleden

Leuke reacties, bedankt! We hebben een lijstje gemaakt 😊

3 jaar geleden

Hi. Dochter wordt 20dec 1 jaar. Onze ideeetjes: -tipi tent -zeteltje van Jollein -fietsstoeltje voor achterop de fiets en helmpje -loopwagentje -duplo -badspeelgoed