5 Reacties

2 jaar geleden

Ja hoor, ik was ziek en mn zoontje 2 dagen hoesten en een weekje een loopneus. Verder echt niks. Hij is net 2.

2 jaar geleden

Ons dochtertje is eind Dec 2 geworden. Begin Nov werden mn man en ik eigenlijk tegelijk ziek. Ik op een zaterdag positief getest, mn man op maandag. (Maar stonden zondag allebei al met koorts op). Ons dochtertje werd dinsdag ziek. 2 dagen koorts (39,5) gehad, flinke loopneus en 1,5 dag af en toe gehoest. Was wel een zwaar klinkend hoestje maar niet overdreven ofzo Dus vind dat ze er aardig ziek van kunnen zijn. Dit was ook de 1e keer dat ons dochtertje door ziekte bijna een hele dag bij ons kwam zitten/liggen. Normaal speelt/rommeld ze met koorts aardig door. Ik heb overigens geen 1 test gedaan bij dr.. op dat moment was ik zelf ook erg belabberd en ga er maar vanuit dat ze t ook gehad heeft.

2 jaar geleden

Men dochter van net 2jaar ook laten testen bij ggd 2weken terug voor hoesten en snot en koorts, broer en zus positief al paar dagen voordien en ja hoor positief x ik en papa en baby broer toen 3weekjes oud negatief x gisterenavond test gedaan bij men eigen nadat kraamhulp positief is en komt heel licht streepje 😥 heb bang dat baby ook krijgt nu x

2 jaar geleden

Reactie op Shawna

Men dochter van net 2jaar ook laten testen bij ggd 2weken terug voor hoeste ...
Ah wat balen zeg, hopen dat het mee valt! Beterschap. Bij mijn zoontje valt het uiteindelijk mee, was 1 dagje niet lekker, verder nog beetje hoesten meer niet.

2 jaar geleden

Wij hebben het alledrie in mei gehad na een uitbraak op de opvang. GGD test voor de kleine viel heel erg mee, deden ze heel goed daar. Hij is er nauwelijks ziek van geweest, wij iets meer...