8 Reacties

2 jaar geleden

Ik had 1 dagje koorts, verder gewoon mega last van me benen en lijf, voornamelijk me benen. Ik slikte wel af en toe paracetamol, maar dat hielp niet voor de pijn in me benen oid

2 jaar geleden

Reactie op MieKarin

Ik had 1 dagje koorts, verder gewoon mega last van me benen en lijf, voorna ...
Ja idd die last in mijn benen is hels. Ik heb nu al 3 dagen koorts. Ik hoop dat het snel betert

2 jaar geleden

Ik heb nu ook Corona en 25 weken zwanger. Heb 1,5 dag hele erge hoofdpijn gehad. En lichte verkoudheidsklachten. Morgen dag 3. Ben benieuwd… gaat steeds beter. Dus denk dat ik geluk heb.

2 jaar geleden

Ik heb nu ook Corona en 25 weken zwanger. Heb 1,5 dag hele erge hoofdpijn gehad. En lichte verkoudheidsklachten. Morgen dag 3. Ben benieuwd… gaat steeds beter. Dus denk dat ik geluk heb.

2 jaar geleden

Begin deze zwangerschap heb ik corona gehad , dit was voor ons al de 2e keer... enkel wat extra verkouden geweest.

2 jaar geleden

Week 38! en was compleet van de kaart kwa energie.. (verder geen symptomen). gelukkig was het met een weekje over en kwam de kleine in een mega snelle bevalling van 2,5u :)

2 jaar geleden

Ik ben 14 weken en test net positief op COVID. Hebben jullie extra controles gekregen nadat je uit isolatie mocht?