35 Reacties

2 jaar geleden

Pff t is weer elke avond huilen met naar bed brengen. Wat vermoeiend. Elke nacht ook 2x zo hard huilen. Ene x slaapt ze zelf verder maar vaak de 1e x niet.. hopelijk een fase

2 jaar geleden

Wat doen jullie als jullie kindje ‘s avonds niet wil/kan slapen? Als ze in bed gaan huilen? Ik ben het niet gewend en weet gewoon echt niet wat ik ermee aan moet om haar te laten slapen, want moe is ze wel…

2 jaar geleden

Reactie op Lilaaa

Wat doen jullie als jullie kindje ‘s avonds niet wil/kan slapen? Als ze in ...
Ik laat haar toch even huilen en dan slaapt ze na 2 minuten wel. Anders blijf ik aan het uit bed halen want ja zielig is het wel maar eruit halen kun je ook niet blijven doen.

2 jaar geleden

Reactie op Lilaaa

Ik haal haar eruit, ik ga de strijd niet meer aan met het huilen😅. T stopte ook niet, vandaar... ze heeft een periode gehad dat ze rond 8 half 9 wakker werd, haalde haar eruit half uurtje spelen en weer terug erin en ze ging de nacht door. En de laatste 2 weken met de fase dat ze krijsend wakker word en echt niet wil slapen pak ik haar bij me ga in bed liggen samen en dan na een uurtje slaapt ze goed vast en dan leg ik der terug. Nu alweer 2 avonden dat ze gewoon goed slaapt vanaf 7 uur in der eigen bedje..

2 jaar geleden

Reactie op Kleintje1991

Ik haal haar eruit, ik ga de strijd niet meer aan met het huilen😅. T stopt ...
Zo jaloers hier op.. Zodra de huilt en niet in de bed wil.. En ik wel.. Ik krijg de met geen mogelijkheid rustig bij ons in bed.. Ze gaat spelen en gek doen.. Maar vooral niet slapen

2 jaar geleden

Reactie op Littl-one

Zo jaloers hier op.. Zodra de huilt en niet in de bed wil.. En ik wel.. Ik ...
Ook niet als alles echt donker is? Hier gaat ze ook gek doen, omhoog zitten in me neus knijpen me lippen pakken in me wangen prikken maar ik (probeer) want soms krijg ik echt de slappe lag maar ik probeer te doen alsof ik slaap en dan ineens is het lichtje bij der iit

2 jaar geleden

Reactie op Littl-one

Zo jaloers hier op.. Zodra de huilt en niet in de bed wil.. En ik wel.. Ik ...
Hoe krijg jij haar dan in slaap als ze niet zelfstandig in slaap kan vallen?

2 jaar geleden

Reactie op Mamma2020

Hoe krijg jij haar dan in slaap als ze niet zelfstandig in slaap kan vallen ...
Gewoon terug in bed en wachten... Muziek aan een speen geven, knuffel erbij... Soms er even bij blijven soms meteen weg..

2 jaar geleden

En dan gaat ze niet heel hard huilen?

2 jaar geleden

Reactie op Mamma2020

En dan gaat ze niet heel hard huilen?
Jawel.. Maar soms moet het maar.. Ik kan d'r moeilijk de hele nacht wakker houden. Eerst probeer ik te voorkomen dat ze huilt. Maar als ze na anderhalf uur nog niet slaapt, laat ik haar toch even huilen en is het na 5 a 10 minuten klaar. En gaat ze slapen.

2 jaar geleden

Reactie op Littl-one

Jawel.. Maar soms moet het maar.. Ik kan d'r moeilijk de hele nacht wakker ...
Ze huilt ook als ze haar zin niet krijgt.. Als we nee zeggen, of als ze niet snel genoeg eten krijgt.. En als ik d'r dan afleid met iets, dan is ze weer rustig en stopt het huilen. Baby's huilen nou eenmaal...

2 jaar geleden

Reactie op Lilaaa

Mijn dochter huilt s avonds in bed vaak als we een drukke dag hebben gehad. Het bureau vertelde ons dat het heel goed mogelijk is dat ze op deze manier een te veel prikkels verwerkt en met een leeg hoofdje kan gaan slapen. Het huilen duurt bij ons ook eigenlijk nooit langer dan 10-15 min.

2 jaar geleden

Ik vind wel een groot verschil tussen huilen, en echt krijsen tot kokhalzen aantoe. Tuurlijk 5-10 min huilen mag, gebeurd hier ook en daarna valt ze lekker in slaap. Maar zodra ik merk dat het krijsen met kokhalzen word gaat ze eruit en dan of in de stoel in der slaapkamer of ze gaat even met mij mee of beneden even spelen.

2 jaar geleden

Ik wil haar toch eigenlijk niet laten huilen in bed.. Komt misschien ook omdat dat nooit nodig is geweest én ze net een hele week ziek is geweest. Ik heb dan toch het idee dat ze met een reden huilt en kan dat echt niet over mijn hart verkrijgen. Maar snap ook dat sommige kindjes het misschien nodig hebben en het ook gewend zijn hoor. Ik hoop dat het vanzelf weer beter gaat na slaapregressie/sprong 8/ziekte of wat het ook is! 😅

2 jaar geleden

Reactie op Lilaaa

Ik wil haar toch eigenlijk niet laten huilen in bed.. Komt misschien ook om ...
Als je na 2 uur nog wakker bent omdat je niet wilt, en zodra je je bed ziet begint te huilen.. Dan zie ik t meer als huilen om je zin te krijgen. Als je huilt en zodra ik uit beeld ben, stopt.. Ja dan laat ik je wel ff huilen. Hier kan ze manipulatief huilen 😂