63 Reacties

2 jaar geleden

Klopt van de BMR vaccinatie kunnen ze huiduitslag krijgen.. mijn dochtertje had een paar (minimaal) rode vlekjes in haar gezicht en bij haar liezen. De kinderopvang dacht meteen aan waterpokken of krentenbaard, omdat het daar heerst, maar het werd niet erger.. Je kan er helaas niet veel tegen doen. Nu is de uitslag weggetrokken, heeft 11feb de vaccinatie gehad.

2 jaar geleden

Ja dat kan! Gisteren de 14 maanden prik gehad en toen zeiden ze dat erbij, dat de vlekjes over het lichaam kunnen komen als bijwerking.

2 jaar geleden

Moet je nog iets smeren tegen de vlekjes? Dan kan ik dat vast in huis halen. Mijn dochter moet volgende week.

2 jaar geleden

Klopt van de BMR vaccinatie kunnen ze huiduitslag krijgen.. mijn dochtertje ...
Oh dat is best een tijdje, bedankt!

2 jaar geleden

Reactie op Romaan

Moet je nog iets smeren tegen de vlekjes? Dan kan ik dat vast in huis halen ...
Ik kreeg de tip vettig in te smeren. Dus ik gebruik de zwitsal huidcreme

2 jaar geleden

Hee! Vanochtend heeft de kleine de prikjes gehad en ze zeiden tegen mij dat ze van de bmr vaccinatie een week later last kon krijgen. Er konden dan ook rode vlekjes ontstaan en ze zei dat we daar ons niet druk over hoefde te maken.

2 jaar geleden

Hee! Vanochtend heeft de kleine de prikjes gehad en ze zeiden tegen mij da ...
Thanks! Ja ze hadden het wel verteld maar ze zei een paar vlekjes inderdaad en nu is het echt heel zijn rug en buik , dus dat vond ik zo gek

2 jaar geleden

Hier gehad op 2-2 en precies 10 dagen later koorts en witte vlekjes in mond en rode vlekjes op lichaam. 1 dagje wat slecht in der vel, niet gek ook met 39.9. Was me idd verteld dat ze dit allemaal kon krijgen na 8-10 dagen.. nu bijna alles weg. Ik heb het gewoon wat vettig gehouden eerste week maar zag al gauw dat ze er helemaal geen last van had.

2 jaar geleden

Hier ook 10 dagen later, nu dus, de hele dag ( in iedergeval tussen de Paracetamol 240 door) koorts. Heb niet veel rode vlekjes ontdekt, maar mijn zoontje heeft ook wel eens wat rode plekjes door eczeem. Hij eet vandaag wat minder en is niet helemaal happy. Hij is een paar dagen geleden flink verkouden geweest. Hoop dat hij nu geen corona krijgt want dat heerst erg bij mij op het werk, maar je kan in de zorg geen afstand houden en mondkapjes werken maar zo, zo.

2 jaar geleden

Reactie op KittensCat

Hier ook 10 dagen later, nu dus, de hele dag ( in iedergeval tussen de Para ...
Hier eerst ook flink verkouden, las later dat ze eerst verkouden worden en daarna de koorts etc van de 14mndprik . Omdat ik ook eerst dacht aan corona etc en even helemaal de 10 dagen na de prikjes was vergeten. De rode vlekjes kwamen na de koorts, en de witte vlekjes in der mond savonds maar daar had ze helemaal geen last van..

2 jaar geleden

Nog meer ervaringen? Dochter heeft vanochtend gehad. Ben benieuwd of ze vandaag nog last krijgt of alleen over 10 dagen.

2 jaar geleden

Vandaag precies een week geleden. Hij heeft wat rode vlekjes rond zijn mond en in zijn nek. Tot nu toe nog geen koorts gehad. Hij lijkt er geen last van te hebben. Hopelijk blijft het hierbij

2 jaar geleden

Reactie op mbw90

Nog meer ervaringen? Dochter heeft vanochtend gehad. Ben benieuwd of ze van ...
Op woensdag prik gehad, woensdag week erna werd ze heel verkouden en op vrijdag koorts etc.. daarvoor niks

2 jaar geleden

Reactie op mbw90

Nog meer ervaringen? Dochter heeft vanochtend gehad. Ben benieuwd of ze van ...
Hier vorige week vrijdag gehad en zaterdag en zondag wel koorts gehad en erg slecht geslapen. Nu ook verkouden. Ben benieuwd of hij over paar dagen weer koorts krijgt of dat dit het was.

2 jaar geleden

Hier gister prik gehad, en de hele avond en nacht overgegeven. Ik lees dat dat ook een bijwerking kan zijn, maar kan natuurlijk ook een virusje zijn.. Hier nog anderen met overgeven?

2 jaar geleden

Nergens last van. De plek op zijn linkerarm is wat rood. Maar hij kruipt en staat en doet vanalles alsof er niks gebeurd is. Fingers crossed over 7 dagen 😑

2 jaar geleden

Reactie op Mrgt

Hier gister prik gehad, en de hele avond en nacht overgegeven. Ik lees dat ...
Ons meisje heeft 6 dagen overgeven. Het begon een week na de vaccinatie. De laatste 4 dagen gelukkig maar 1 of 2 keer per dag. Maar ze is er flink ziek van geweest.

2 jaar geleden

Als ik het zo hoor heeft mijn dochtertje geluk gehad.. Een paar kleine rode vlekjes en 2 dagen na de prikjes al een dagje niet lekker met koorts.. daarna gelukkig niks meer en het is nu 14 dagen geleden..

2 jaar geleden

Ons meisje heeft 6 dagen overgeven. Het begon een week na de vaccinatie. De ...
Ochh sneu zeg. Ik denk dat het hier toch een virusje was want het was dezelfde dag als vaccinatie en na 1 heftige nacht is het over.

2 jaar geleden

Nergens last van. De plek op zijn linkerarm is wat rood. Maar hij kruipt en ...
Die van jou is in zijn armen geprikt? Mijn boefje in zijn benen.