25 Reacties

6 jaar geleden

Ik heb dit ook maar nu al 2 weken. Ik ga mij meest een brood maken met iets op dat helpt wel tegen het honger gevoel maar zo ga ik alles eten.

6 jaar geleden

Hier hetzelfde kan een flinke portie eten men dan ben ik heel even verzadigd en na en half uur heb ik weer honger als een paard! Tot nu toe nog niets gevonden wat er tegen helpt .

6 jaar geleden

Ik heb dit weekend ook goed zitten bunkeren. Dit weekend was ik bij ons pap en mam. We bestelden shoarma. Ik zei: ‘doe maar een grote kapsalon.’ Ons mam: ‘ja, kunnen we delen.’ Ik: ‘JE BLIJFT MET JE POTEN VAN MIJN KAPSALON AF.’ Zat ik vredig aan mij XL-kapsalon, probeerde ze alsnog een vorkje mee te prikken. Dat heeft haar bijna een vinger gekost 😈

6 jaar geleden

jaloooooers.... ruilen..... k ben kotsmisselijk!🤮

6 jaar geleden

Reactie op mrsprego

Hier hetzelfde kan een flinke portie eten men dan ben ik heel even verzadig ...
Mmm dat ziet er lekker uit! Krijg er honger van! 🙈

6 jaar geleden

Hou maar op.. Herkenbaar! 😢 Probeer iedere 2 a 3 uur te eten en echt naar deze momenten toe te leven.. In het weekend mag ik van mezelf wel wat zondigen (heerlijk spareribs gegeten en net een halve zak nootjes), maar probeer het wel te beperken.. Anders ga ik moddervet worden 🥺

6 jaar geleden

Ik kan ook blijven eten! Vet/pittig eten heb ik wel last van, maar als ik honger heb tussendoor neem ik fruit en VEEL. De kleine man doet het er goed op 😂

6 jaar geleden

Klinkt als hoe ik 8 kilo aankwam in 16 weken hahahahahah

6 jaar geleden

Reactie op mrsprego

Hier hetzelfde kan een flinke portie eten men dan ben ik heel even verzadig ...
Nooooo nu MOET ik de frituurpan aanzetten!!!

6 jaar geleden

Eet alles. Ook veel honger 15. 3 weken 😂

6 jaar geleden

Reactie op muisje123

jaloooooers.... ruilen..... k ben kotsmisselijk!🤮
Omg hou maar op... ik ook!!! Wel honger maar gewoon te misselijk om zulke maaltijden te eten😭

6 jaar geleden

Ik had in het begin héél veel honger, ik kon echt meerdere maaltijden per dag eten 🤣. Maar nu heb ik dat niet meer. Ik eet nu veel minder en ik heb ook weinig trek🙁. Is dit normaal?

6 jaar geleden

Reactie op Nazhira

Ik had in het begin héél veel honger, ik kon echt meerdere maaltijden per d ...
Ja is normaal. Heb ik ook. Ben nu 15+3 en mijn eet patroon is weer normaal, zelfs minder trek. Vanaf week 8 kon ik echt bunkeren/ frituur, chips, eigenlijk alles was slecht is😅

6 jaar geleden

Ik heb vaak te laat door dat ik trek krijg en uiteindelijk schreeuwt m’n maag ineens om eten 🙈 echt een hongergevoel dat snel gestild moet worden anders word ik super sagarijnig

6 jaar geleden

Ik heb ook heeel veeel trek.. heel de dag moet ik ieder half uur ongeveer eten.. en ik hou het zoveel mogelijk bij brood en fruit etc.. maar toch vliegen de kilo's eraan... als dit zo doorgaat ga ik toch een dieet plan opstellen hoor.. meer noten.. dadels waar de voedingswaarde nog hoger van is.. echter zal dat voor de kilos niet helpen..🙃

6 jaar geleden

Ik heb dit ook, maar in combi met een hoge glucose/waarde. Heb advies van 2 bevriende diëtiste gekregen, yoghurt en volkoren producten vullen het beste! Je porties verdelen helpt bij mij ook, groente als komkommer en tomaat en paprika helpen mij ook, moet je veel kauwen en geeft mij een gevuld gevoel!!

6 jaar geleden

Zou het helpen om tussendoor fruit of yoghurt te eten en vlak voor een maaltijd veel te drinken? Appels, sinaasappels, walnoten en eieren geven ook een vol gevoel. Je kunt ook crackers eten met kaas en tomaat. Successs😳

6 jaar geleden

🙋‍♀️🙋‍♀️🙋‍♀️🙋‍♀️ Hier ook 24/7 hongerrrrrr... probeer echt wel te beperken... maar net in de supermarkt kwam k er niet uit, dan toch maar naar de cafetaria.. broodje beenham speciaal, 2 Vietnamese loempia’s met Chili saus.. en nu toch eigenlijk ook wel gewoon mn zelf gemaakte maaltijd salade erachteraan op kunnen eten🤦‍♀️🤣 moet alleen nog tot 20:00 werken, dus nu al eten mag niet, anders heb k straks weer hongerrrrr🤣 Valt me trouwens mee dat k pas 5kg aan gekomen was op 6 weken 🤪

6 jaar geleden

Terwijl ik dit lees werk ik een zak chips naar binnen

6 jaar geleden

Terwijl ik dit lees werk ik een zak chips naar binnen
En ik kippenboutjes🤣🤣🤣