25 Reacties
6 jaar geleden
Ik heb dit weekend ook goed zitten bunkeren. Dit weekend was ik bij ons pap en mam. We bestelden shoarma. Ik zei: ‘doe maar een grote kapsalon.’ Ons mam: ‘ja, kunnen we delen.’ Ik: ‘JE BLIJFT MET JE POTEN VAN MIJN KAPSALON AF.’ Zat ik vredig aan mij XL-kapsalon, probeerde ze alsnog een vorkje mee te prikken. Dat heeft haar bijna een vinger gekost 😈
6 jaar geleden
Hou maar op.. Herkenbaar! 😢 Probeer iedere 2 a 3 uur te eten en echt naar deze momenten toe te leven.. In het weekend mag ik van mezelf wel wat zondigen (heerlijk spareribs gegeten en net een halve zak nootjes), maar probeer het wel te beperken.. Anders ga ik moddervet worden 🥺
6 jaar geleden
Ik kan ook blijven eten! Vet/pittig eten heb ik wel last van, maar als ik honger heb tussendoor neem ik fruit en VEEL. De kleine man doet het er goed op 😂
6 jaar geleden
Reactie op Nazhira
Ik had in het begin héél veel honger, ik kon echt meerdere maaltijden per d ...
Ja is normaal. Heb ik ook. Ben nu 15+3 en mijn eet patroon is weer normaal, zelfs minder trek. Vanaf week 8 kon ik echt bunkeren/ frituur, chips, eigenlijk alles was slecht is😅
6 jaar geleden
Ik heb ook heeel veeel trek.. heel de dag moet ik ieder half uur ongeveer eten.. en ik hou het zoveel mogelijk bij brood en fruit etc.. maar toch vliegen de kilo's eraan... als dit zo doorgaat ga ik toch een dieet plan opstellen hoor.. meer noten.. dadels waar de voedingswaarde nog hoger van is.. echter zal dat voor de kilos niet helpen..🙃
6 jaar geleden
Ik heb dit ook, maar in combi met een hoge glucose/waarde. Heb advies van 2 bevriende diëtiste gekregen, yoghurt en volkoren producten vullen het beste! Je porties verdelen helpt bij mij ook, groente als komkommer en tomaat en paprika helpen mij ook, moet je veel kauwen en geeft mij een gevuld gevoel!!
6 jaar geleden
🙋♀️🙋♀️🙋♀️🙋♀️
Hier ook 24/7 hongerrrrrr... probeer echt wel te beperken... maar net in de supermarkt kwam k er niet uit, dan toch maar naar de cafetaria.. broodje beenham speciaal, 2 Vietnamese loempia’s met Chili saus.. en nu toch eigenlijk ook wel gewoon mn zelf gemaakte maaltijd salade erachteraan op kunnen eten🤦♀️🤣 moet alleen nog tot 20:00 werken, dus nu al eten mag niet, anders heb k straks weer hongerrrrr🤣
Valt me trouwens mee dat k pas 5kg aan gekomen was op 6 weken 🤪