112 Reacties

3 jaar geleden

Ik ook volgende donderdag dan ben ik 17 weken en 4 dagen zwanger. Ik hoor graag mee.

3 jaar geleden

Hebben jullie met een bepaalde reden de 20 weken echo zo vroeg? Bij het doorgeven van mijn uitgerekende datum kreeg ik een aantal data mogelijkheden door. Die lagen allemaal in de 20e week. Ik wil natuurlijk ook liever eerder

3 jaar geleden

Ik pas 20 juli dan ben ik 19 weken

3 jaar geleden

Hebben jullie met een bepaalde reden de 20 weken echo zo vroeg? Bij het doo ...
Bij mij zeiden ze dat ze de 20 weken echo wat eerder plannen ivm corona. Mocht het het krijgen kun je 2 weken in quarantaine en met 21 weken alsnog de 20 weken echo doen

3 jaar geleden

Ik heb mijn echo ook bij 18 weken. Toen ik afspraak maakte bij 14 weken kon ik al terecht

3 jaar geleden

Ik ook volgende donderdag dan ben ik 17 weken en 4 dagen zwanger. Ik hoor ...
Ooo wist niet dat ze al zo vroeg een 20 weken inplanden. Spannend!

3 jaar geleden

Reactie op BabyRH

Ooo wist niet dat ze al zo vroeg een 20 weken inplanden. Spannend!
20 weken echo *

3 jaar geleden

20 weken echo doen ze tussen de 18-22 weken dacht ik. Ik moet nog eventjes wachten

3 jaar geleden

Hebben jullie met een bepaalde reden de 20 weken echo zo vroeg? Bij het doo ...
Ziekenhuis heeft mij zelf ingepland met 18.3 wekem dus het zal wel goed zijn

3 jaar geleden

Reactie op BabyRH

Ooo wist niet dat ze al zo vroeg een 20 weken inplanden. Spannend!
Ze doen gewoon een controle in het ziekenhuis in week 17. Ik weet nog niet of ze dan wel met dese echo de 20 weken echo doen of niet.

3 jaar geleden

Reactie op Sannekd

Ik pas 20 juli dan ben ik 19 weken
Idem dito, 20 juli en 19 weken🥰

3 jaar geleden

Idem dito, 20 juli en 19 weken🥰
Hier ook precies dezelfde datum.. zijn dan ook 19 weken en 4 dagen! 💖🥰

3 jaar geleden

Hebben jullie met een bepaalde reden de 20 weken echo zo vroeg? Bij het doo ...
Na mijn termijn echo kreeg ik de volgende dag een mail met de datum van de 20 weken echo, dan ben ik 18+1. Misschien past de baby dan nog beter in beeld of misschien zijn de richtlijnen aangepast? Ik hoorde tussen de 18 en 20 weken. Bij mijn vorige zwangerschappen allebei in de 20ste week

3 jaar geleden

Reactie op C~D

Hier ook precies dezelfde datum.. zijn dan ook 19 weken en 4 dagen! 💖🥰
Ik ook 20 juli met 19+5!!

3 jaar geleden

Ik heb 15 juli bij 19 weken en 4 dagen.

3 jaar geleden

10 juli bij 19+0. Ben ook heel benieuwd naar lengte en gewicht!

3 jaar geleden

Ik heb met 19 weken en een dag de 20-weken echo. De assistente plande deze afspraak gewoon in, dus ga ervan uit dat dit gewoon prima is op deze termijn. De 20-weken echo heb ik bij dezelfde praktijk als waar ik vandaag een pretecho heb laten doen. Ze heeft vandaag eigenlijk ook al met een 20-weken echo blik naar de echo gekeken en of ze het mocht aangeven mocht er iets niet in orde lijken. Alles lijkt nu goed te ontwikkelen, dus voor ons ligt er nu iets minder spanning rondom de 20-weken echo.

3 jaar geleden

Ik heb 8 juli 20 weken echo en ben dan 20+1

3 jaar geleden

Hebben jullie met een bepaalde reden de 20 weken echo zo vroeg? Bij het doo ...
Bij mij zeiden ze dat het mocht vanaf 18 weken en 3 dagen. Ze ging de dag erna op vakantie dus kon me dan nog precies inplannen

3 jaar geleden

22 juli 20 weken echo ben dan 19 weken