12 Reacties
één jaar geleden
Vanaf circa haar 2de verjaardag geen middag dutjes meer, ze is van 12.12, slaapt wel 13 uurtjes ongeveer in de nacht tussen 19.00 / 20.00 tot 08.30 / 09.30,
geen behoefte meer blijkbaar wel word ze rond 4u middag hangerig, maar dan hou ik een rust uurtje door even voor te lezen..
één jaar geleden
Eigenlijk sinds ze 1,5 is geen middag dutjes meer . Slaapt wel vanaf 19:00 tot 08:30
één jaar geleden
Zijn er mensen die met de middagdut gestopt zijn omdat je kindje anders te vroeg in de ochtend wakker werd?
Ik twijfel wat nu wijsheid is. En waar dat vroege wakker worden door komt. Ze houdt de dag eigenlijk goed vol zonder middagdutje..
Ze wil het overigens ook vaak niet dus ze slaapt überhaupt maar 1x per week nog in de middag
één jaar geleden
Hier nog een dut van ongeveer 12-15uur
En verder slapen van 19-6.30/7.30
één jaar geleden
Hier nu ook.. sinds deze week doen we hem om de dag naar bed smiddags en maken we hem na een uurtje wakker.
Want savonds is die minder moe en smiddags wil die niet naar bed. Dus proberen het zo een beetje af te leren. En op de dagen dat die smiddags niet slaapt dan slaap die savonds al terwijl ik hem neerleg bewijzen van.