12 Reacties

één jaar geleden

Vanaf circa haar 2de verjaardag geen middag dutjes meer, ze is van 12.12, slaapt wel 13 uurtjes ongeveer in de nacht tussen 19.00 / 20.00 tot 08.30 / 09.30, geen behoefte meer blijkbaar wel word ze rond 4u middag hangerig, maar dan hou ik een rust uurtje door even voor te lezen..

één jaar geleden

Hier gaat ze juist weer terug naar 2 slaapjes. Ze heeft COVID gehad met daarbovenop een longontsteking. En blijkbaar moet ze daar (nu 1,5 maand) nog steeds van bijkomen. In de ochtend nog 2,5/3 uur en in de middag ruim 2 uur.

één jaar geleden

Was hier een week of 2 dat de middagslaap zeer moeizaam ging en daarna ging het weer goed. Heb hem die twee weken gewoon op bed gelegd onder mom slaap je niet rust je toch.

één jaar geleden

Hier ook vaker niet dan wel

één jaar geleden

Eigenlijk sinds ze 1,5 is geen middag dutjes meer . Slaapt wel vanaf 19:00 tot 08:30

één jaar geleden

Zijn er mensen die met de middagdut gestopt zijn omdat je kindje anders te vroeg in de ochtend wakker werd? Ik twijfel wat nu wijsheid is. En waar dat vroege wakker worden door komt. Ze houdt de dag eigenlijk goed vol zonder middagdutje.. Ze wil het overigens ook vaak niet dus ze slaapt überhaupt maar 1x per week nog in de middag

één jaar geleden

Hier ook geen dutjes meer. En helaas ook niet ‘rusten’ in bed. Meneer blijft smiddags niet in zijn bed liggen. Ben er best mee aan het stoeien omdat ik merk dat hij best wat meer slaap kan gebruiken..

één jaar geleden

Hier nog een dut van ongeveer 12-15uur En verder slapen van 19-6.30/7.30

één jaar geleden

Overdag van 13-14 uur soms tot 15 uur. Slaapt in de nacht van 19.00 tot 7.30 maar slaapt soms ‘s nachts niet door, is maar zo een uur wakker.

één jaar geleden

Hier vanaf 12:30 tot 15 ongeveer en in de nacht van 19 tot 7

één jaar geleden

Hier vanaf 1.5 jaar al geen middagslaapje meer

één jaar geleden

Hier nu ook.. sinds deze week doen we hem om de dag naar bed smiddags en maken we hem na een uurtje wakker. Want savonds is die minder moe en smiddags wil die niet naar bed. Dus proberen het zo een beetje af te leren. En op de dagen dat die smiddags niet slaapt dan slaap die savonds al terwijl ik hem neerleg bewijzen van.