11 Reacties

2 jaar geleden

Romper niet dicht doen heeft bij ons gewerkt.

2 jaar geleden

Bij ons gebeurd het ook vaak! En ook extreem vol en met vieze ontlasting.. ben erg benieuwd naar de tips.

2 jaar geleden

Reactie op Joyce7777777

Romper niet dicht doen heeft bij ons gewerkt.
Die hebben wij ook geprobeerd, maar dat leek het hier te verergeren nu dan de luier teveel beweegruimte had.

2 jaar geleden

Inderdaad romper niet dicht en geen broek die te hoog in het kruis komt, hielp hier enorm. Hier mag ze tot 5 uur drinken wat ze wil maar daarna zetten we de beker weg en mag ze na het eten nog een slokje (maar niet onbeperkt). De fles melk hebben we verminderd naar 150 die krijgt ze om 18.45 uur nog en dan slapen, we gebruiken de zelfde luier als jullie. Luier dus ook een maat groter hier maar we moeten dan wel zorgen dat die echt goed zit dus goed omhoog en checken of die goed in de liezen zit. Dit alles bij elkaar maakt dat het nu goed gaat.

2 jaar geleden

Reactie op newmommy😍

Die hebben wij ook geprobeerd, maar dat leek het hier te verergeren nu dan ...
Dit hadden wij ook maar nu doen we zoals ik hierboven schreef echt de luier goed omhoog trekken. Misschien anders een romper in een maatje groter?

2 jaar geleden

Reactie op mooni

Dit hadden wij ook maar nu doen we zoals ik hierboven schreef echt de luier ...
Romper in grotere maat kan ik nog wel proberen 😄 luier verder zit echt goed. Die van jou drinkt overigens veel meer dan de mijne in de avond. Hij drinkt meestal vanaf het wakker worden in de middag tot naar bed een 100 ml thee (wij geven vanaf 16 maand geen melk meer voor het slapen) en gaat een uur na laatste slok naar bed. Hij plast alleen pas in de ochtend alles eruit.

2 jaar geleden

2 luiers over elkaar heen, de eerste normaal en die er overheen achterstevoren of een luier met inlegvel voor wasbare luiers voor extra absorbatie zijn 2 tips die vaak werken. Succes!

2 jaar geleden

Wij gebruiken de + variant van babydry. Dus ipv maat 5 gebruiken wij voor de nacht maat 5+. Meestal is hij daarmee droog in de ochtend. De + varianten absorberen nog meer dus hopelijk kan dat voor jullie werken.

2 jaar geleden

Hier was de romper het probleem. De rompers leken nog prima te passen dus ik snapte er niks van, sinds ik hem grotere rompers aan heb gedaan blijft hij weer droog.

2 jaar geleden

Onze dochter had opeens hetzelfde, wat voor kleren ze ook aan had, met/zonder romper, kleinere of grotere maat luier etc. We doen haar ‘s nachts nu 2 luiers aan, 1 normaal en dan 1 grotere achterstevoren. Zit prima voor haar en nu blijft ze weer droog!

2 jaar geleden

Hier hetzelfde. Ik verschoon de kindjes vaak nog even voordat ik zelf op bed ga. Gewoon in hun bedje terwijl ze slapen. Soms voel ik eerst even of er een volle luier is. Zo ja, verschonen. of als ik weet dat ze s'avonds niet veel meer gedronken hebben ofzo gok ik het er nog wel eens op en dat gaat soms goed, soms ook niet. Maar als ik ze nog even snel verschoon slapen ze ook wat langer uit😉 ligt vast lekkerder dan met zo'n dikke luier🤭