63 Reacties

5 jaar geleden

Mijn verloskundige zegt dat als je je baby na 26 weken opeens minder voelt, je ALTIJD meteen moet bellen! Niet denken dat je haar lastigvalt, dat is namelijk niet zo 💖 Bel dus alsjeblieft, gewoon voor de zekerheid 🍀

5 jaar geleden

Nijn verloskundige zei dat hij dan in een groeispurt kan zitten.

5 jaar geleden

Ik voelde hem van week 25 tot 27 ook nauwelijks. Op controle geweest en daar was te zien hoe actief hij was, maar voelde zelf niets. De baby krijgt nu steeds minder ruimte en als je misschien druk bezig ben zoals bij mij het geval kan het dus ook zo zijn dat je je kleine minder voelt.

5 jaar geleden

Reactie op MichellexJesslin

Mijn verloskundige zegt dat als je je baby na 26 weken opeens minder voelt, ...
Ja dan zegt ze je moet 30 min op je linkerzij liggen en dan voel ik hem wel maar veel lichter zegmaar ..

5 jaar geleden

Reactie op Joe joe

Nijn verloskundige zei dat hij dan in een groeispurt kan zitten.
Oh ja dat zou ook kunnen inderdaad..

5 jaar geleden

Bellen als je twijfelt ... altijd bellen

5 jaar geleden

Zou ook even bellen voor alle zekerheid. Zelf ook gedaan. De tip die ik erna kreeg was, ga ff in de douche zitten met dan de straal op Je buik en daarna ff liggen. De warme druppels vinden ze schijnbaar leuk

5 jaar geleden

Bij twijfel altijd bellen is mij verteld vanaf dit termijn

5 jaar geleden

Sowieso altijd bellen! Daar zijn ze voor hoor. Vanaf 27/28 weken moet je je baby iniedergeval elke dag even gevoeld hebben.. Ga anders even op je linkerzij liggen, binnen 2 uur moet je dan je baby gevoeld hebben, dit is mij woensdag nog verteld, omdat ik zelf ook wel eens zorgen heb! Suc6🍀

5 jaar geleden

Reactie op kimmetjaah

Zou ook even bellen voor alle zekerheid. Zelf ook gedaan. De tip die ik ern ...
Zal het eens proberen! Dankjewel

5 jaar geleden

Reactie op LinnieP

Sowieso altijd bellen! Daar zijn ze voor hoor. Vanaf 27/28 weken moet je je ...
Ja klopt dat hebben ze mij ook vertelt dankjewel ❤

5 jaar geleden

Reactie op Mommy3

Bellen als je twijfelt ... altijd bellen
Dankjewel x

5 jaar geleden

Ik heb het zelfde maar voel hem wel lichtjes dus dan maak ik me persoonlijk niet zo druk.

5 jaar geleden

Als je twijfelt gewoon bellen! Zelf had ik dit ook een weekje maar dan ging ik m even pesten hihi. Muziekje op de buik of lichtje ofzo. Vaak reageerde hij wel en werden de schopjes harder dus vertrouwde ik t wel:) nu is die weer duidelijk aanwezig

5 jaar geleden

Mij is ook door de VK verteld dat je op den duur je baby inderdaad anders gaat voelen; doordat het groeit wordt het meer schuiven ipv trappelen en duwen. Maar zoals idd al vaker gezegd; ben je ongerust, gewoon even bellen :)

5 jaar geleden

Ik heb het zelfde maar voel hem wel lichtjes dus dan maak ik me persoonlijk ...
Ja dat heb ik ook maak me niet super druk maar vond het raar ineens veel minder

5 jaar geleden

Reactie op xGer

Als je twijfelt gewoon bellen! Zelf had ik dit ook een weekje maar dan gi ...
Doe ik ook ja ! Haha

5 jaar geleden

Ik heb precies ‘t zelfde wat jij beschrijft. Ik voel de baby wel maar ineens minder hard sinds weekje en ben woensdag 27 weken. Ik heb ook niet gebeld omdat ik de baby wel gewoon voel. Heb jij al wel gebeld?

5 jaar geleden

Ik heb precies ‘t zelfde wat jij beschrijft. Ik voel de baby wel maar ineen ...
Ik heb dit vorig weekend gehad. Maakte mij ook zorgen, maar voelde hem alsnog wel vaker dan 10x in 2 uur, dus heb het gewoon afgewacht. Vanaf maandag voel ik hem weer veel beter en ook anders. Voel ik hem meer bewegen, uitrekken enz. Aanstaande maandag 28 weken. Alsof hij even tijd nodig had om extra te groeien. 😊

5 jaar geleden

Ik heb dit ook.. sinds paar dagen nauwelijks iets voelen en sinds week al minder krachtig. Vandaag toch gebeld aangezien ik me echt wel grote zorgen maakte, ook omdat ik een afwijking in de navelstreng heb en ik las dat als de baby minder voedingsstoffen binnen krijgt hij soms minder gaat bewegen om energie te besparen. Bij verloskundige hartje gehoord en dat klonk goed. Voor de zekerheid doorgestuurd naar ziekenhuis voor extra controle. Ctg gehad voor half uur en dat zag er goed uit. Daarna echo en hoofd ligt boven en benen beneden dus dat is de reden dat ik t minder voel. Ze zag wel bewegingen en hart zag er goed uit. Dus ik ben weer gerustgesteld!!! Was bang om te bellen, maar ze zeiden allemaal dat t goed was dat ik had gebeld.