24 Reacties

6 jaar geleden

Heb hem vanavond in 2d. Wel een actie dat je er gratis één 3d echo erbij krijgt dus ben benieuwd🤗

6 jaar geleden

Hoi, Wij gaan voor de 2D echo omdat de 3D echo nog niet altijd zo’n even mooi beeld laat zien. +24 weken begreep ik van mijn verloskundige dat er de mooiste beelden gemaakt/gevangen kunnen worden.☺️ Dus later in de zwangerschap een 3D echo! Zaterdag 2D pretecho en hopelijk weten wij dan ook het geslacht, zo benieuwd! Gefeliciteerd!🧡

6 jaar geleden

Hoi, ik kies voor 2D aangezien het inderdaad nog niet zo mooi is... Alhoewel heel de zwangerschap is natuurlijk bijzonder en mooi. Ik doe het ook puur voor geslachtsbepaling... Succes met je keuze!

6 jaar geleden

Wij hebben hem in 2D gehad. Pas na de 20 weken echo, zo rond de 25 weken doen we een 3D

6 jaar geleden

Wij hebben gekozen voor 2D. Ik vindt 3D nog een beetje eng zo vroeg.

6 jaar geleden

Wij krijgen 2D onze vk adviseerde rond de 30 weken een 3D voor het mooiste effect

6 jaar geleden

Wij hebben helaas door Corona geen pretecho, vanuit de praktijk doen ze echt alleen de nodige dingen. Begrijpelijk maar wel jammer.

6 jaar geleden

2D want ik vind 3D gewoon een beetje creepy. 😳

6 jaar geleden

Reactie op ArjanvanDoorn

Wij hebben helaas door Corona geen pretecho, vanuit de praktijk doen ze ech ...
Voor de pretecho ga ik naar een andere praktijk, veel particulieren die het namelijk wel gewoon doen. Dus zou zeker eens informeren bij jou in de buurt.

6 jaar geleden

Reactie op ArjanvanDoorn

Wij gaan voor de pretecho naar een echo bureau. Dus even zoeken wat er bij je in de buurt is als je toch een pretecho wil

6 jaar geleden

Hoeveel kost een pretecho ongeveer?

6 jaar geleden

Reactie op Mamma2020

45 euro!

6 jaar geleden

2D 😊

6 jaar geleden

Reactie op ArjanvanDoorn

Je kan een pretecho aanvragen bij een andere praktijk? Hebben wij ook gedaan

6 jaar geleden

45 euro!
O hier kost ‘ie 70 euro😄 Nou ja, prima voor een keer. Wel gewoon 2D nog inderdaad

6 jaar geleden

Reactie op Mamma2020

Bij mij in Amersfoort 39€

6 jaar geleden

Wij gaan 2D echo laten doen voor geslachtbepaling, pas na 24w heb je mooi beeld bij 3D echo zeiden ze

6 jaar geleden

Echowonder 30 euro

6 jaar geleden

Wij doen waarschijnlijk ook bij 16 weken een 2D geslachtsecho. Al wel met 11 weken (in het kader van een studie waaraan we meedoen) een 3D echo gehad. Vond dat toch ook wel heel schattig eigenlijk! Je ziet echt al een babytje met kleine spekbeentjes 😊

6 jaar geleden

Met 16 weken (volgende week) en geslachtsecho in 2D, ben zooo benieuwd!