14 Reacties

6 jaar geleden

Dat kan zeker!

6 jaar geleden

Had ik ook! Toen wist ik nog niet dat ik zwanger was maar had de hele tijd honger en inderdaad dat lege gevoel. Afgelopen week positieve test in handen en sindsdien is dat gevoel weg en heb ik er andere symptomen voor terug gekregen :)

6 jaar geleden

Clearblue geeft aan wanneer de bevruchting plaats heeft gevonden en niet hoe lang je zwanger bent. Je bent dus eigenlijk al iets langer zwanger (je krijgt 2 weken “cadeau”). Kan dus zeker dat je last hebt van de eerste kwaaltjes

6 jaar geleden

K ben nu bijna 5 weken en heb zo'n honger hele dag eet echt veel ligt niet aan jou hoor haha

6 jaar geleden

Bedankt voor de reacties dames, fijn om te horen dat jullie dit ook herkennen. Ik vind het trouwens wel nog zo lang duren voor het (voor mijn gevoel) echt bevestigd gaat worden bij de verloskundige...

6 jaar geleden

Reactie op i1234

Bedankt voor de reacties dames, fijn om te horen dat jullie dit ook herkenn ...
Herkenbaar! Ik ben 4 weken ongeveer. Als ik denk hoe lang ik moet wachten is het wel een rot tijd om nu af te wachten 😅

6 jaar geleden

Hier ook vier weken en inderdaad vooral als ik moe wordt een hol gevoel. En ook na de test, vooral. Afgelopen donderdag positieve test... had wel wat meer eetlust de laatste week.

6 jaar geleden

Ik heb zoveel honger! Lig er snachts van wakker! Nog anderen die hier last van hebben?

6 jaar geleden

Ik ook! Trek trek en nog eens trek! Al heb ik gegeten zit ik even vol en het duurt niet lang dat ik weer wil eten.. ben nu al aangekomen😣 terwijl ik niet snoep en veel minder dan eerst. Ik ben ongeveer 4 a 5 weken zwanger

6 jaar geleden

2-3 weken op clearblue betekent niet dat je pas 3 weken bent.. Dan ben je al 5 weken zwanger. Dus dan is het logisch dat je kwaaltjes hebt.

6 jaar geleden

Ik heb juist veel minder eetlust.. ik lees alleen maar over hongerige vrouwen haha, maar ik heb juist een heel vol gevoel en als ik eenmaal wel eet dan krijg ik het wel weg, maar echt eetlust heb ik niet. Iemand wie dit ook heeft?

6 jaar geleden

Ik heb juist veel minder eetlust.. ik lees alleen maar over hongerige vrouw ...
Ik heb precies hetzelfde! Ik heb niet meer trek in iets ofzo, ook niet meer honger. Maar wel dat me lichaam sneller aangeeft dat ik iets moet eten.

6 jaar geleden

Ik heb juist veel minder eetlust.. ik lees alleen maar over hongerige vrouw ...
Ik ook! Ben sneller voldaan en nog geen gekke cravings. Lichaam geeft wel aan als ik wat moet eten maar verder niks spannends!

6 jaar geleden

Fijn om te horen dat ik niet de enige ben. Ik ben vooral misselijk door het lege holle gevoel dus ik probeer dan maar gewoon iets te eten en dan zakt het misselijke ook wel weer af. Bijzonder he dat je lichaam dus al zo aan het werk is zonder dat iemand iets aan je ziet en of merkt. Heb wel t idee dat het met hoofdletters op mijn voorhoofd staat overigens 😅