Hoi allemaal,
Afgelopen vrijdag hebben wij 2 maal een positieve zwangerschapstest gehad, vol ongeloof gister er nog maar eentje herhaald en deze clearblue gaf 2-3 weken aan.
Nu lijkt het alsof ik, sinds ik het weet ineens al kwaaltjes ga krijgen. Sinds gister rommelt mijn buik rommelt vd honger en ik heb elke keer een leeg misselijk honger gevoel. Kan dat al zo vroeg in de zwangerschap of praat ik mezelf dit aan? Hoe zijn jullie ervaringen hier in?
Had ik ook! Toen wist ik nog niet dat ik zwanger was maar had de hele tijd honger en inderdaad dat lege gevoel. Afgelopen week positieve test in handen en sindsdien is dat gevoel weg en heb ik er andere symptomen voor terug gekregen :)
Clearblue geeft aan wanneer de bevruchting plaats heeft gevonden en niet hoe lang je zwanger bent. Je bent dus eigenlijk al iets langer zwanger (je krijgt 2 weken “cadeau”). Kan dus zeker dat je last hebt van de eerste kwaaltjes
Bedankt voor de reacties dames, fijn om te horen dat jullie dit ook herkennen. Ik vind het trouwens wel nog zo lang duren voor het (voor mijn gevoel) echt bevestigd gaat worden bij de verloskundige...
Hier ook vier weken en inderdaad vooral als ik moe wordt een hol gevoel. En ook na de test, vooral. Afgelopen donderdag positieve test... had wel wat meer eetlust de laatste week.
Ik ook! Trek trek en nog eens trek! Al heb ik gegeten zit ik even vol en het duurt niet lang dat ik weer wil eten.. ben nu al aangekomen😣 terwijl ik niet snoep en veel minder dan eerst. Ik ben ongeveer 4 a 5 weken zwanger
Ik heb juist veel minder eetlust.. ik lees alleen maar over hongerige vrouwen haha, maar ik heb juist een heel vol gevoel en als ik eenmaal wel eet dan krijg ik het wel weg, maar echt eetlust heb ik niet. Iemand wie dit ook heeft?
Fijn om te horen dat ik niet de enige ben. Ik ben vooral misselijk door het lege holle gevoel dus ik probeer dan maar gewoon iets te eten en dan zakt het misselijke ook wel weer af. Bijzonder he dat je lichaam dus al zo aan het werk is zonder dat iemand iets aan je ziet en of merkt. Heb wel t idee dat het met hoofdletters op mijn voorhoofd staat overigens 😅