40 Reacties

5 jaar geleden

Ik ben ingeleid bij mijn zoontje na dat mijn vliezen waren gescheurd. Het is een heel proces bij de een kan het snel gaan en de andere kan het langer duren . Maar is goed dat ze je inleiden als je tot 40 weken moet lopen en de baby wordt alleen maar zwaarder is het moeilijker. Maar geen zorgen maken. Gewoon bedenken nog 6 weken en dan is het zo ver

5 jaar geleden

Dan heb je Wrs gewoon een grote baby. Maar er is niets mis met grote baby's, ze zijn vaak meer bezorgd om de kleine baby's dan om de grote! Mijn dochter was ook 3610 gram bij 37 weken

5 jaar geleden

Hier een baby van 2kg300 op 32 weken, maar er was geen sprake van inleiden of enig probleem.. gewoon een stevige baby op komst 😊

5 jaar geleden

Nee joh geen zorgen morgen, heeft het lekker wat reserves. Ik zou ook bij 38 weken ingeleid worden bij mijn vorige zwangerschap maar beviel spontaal met 37+5

5 jaar geleden

Mijn zoontje was met 32 weken al 3 kg geschat. Ben met 38 weken ook ingeleid en bevallen van een bijna 4,5kg kind! Dus zorgen maken?? Nee! Why? Waarschijnlijk krijg je gewoon een lekker volle baby.

5 jaar geleden

Ik ben gisteren ook naar de gyn geweest ik ben nu 32+3 en die van ons weegt 2445g

5 jaar geleden

Bij mij ook op 31,4 dagen 2.300 kg en 44 cm maar ik heb wel al zwangerschaps diabetes, wss ook ingeleid worden op 38 weken, ze zei dat de baby er zelf niet teveel last van heeft

5 jaar geleden

34+1 en baby lengte konden ze niet zeggen maar gewicht ongeveer 2700 gram. Prima op zijn eigen schema maar wel groot. Maar dat waren mijn andere kids ook. Ze houden me in de gaten en als het moet inleiden rond 38 weken.

5 jaar geleden

Gisteren geschrokken bij de verloskundige. De kleine is vrij groot, 2900 gram met 35 weken. Zat met grootte van hoofdje, buikje en beentjes helemaal op de bovenlijn. gaan nu over 2,5 week weer een meting doen.. De verloskundige twijfelde erg of ze me nu al moest doorsturen naar de gynaecoloog.. dat maakt me ook onzeker.. hoeveel gaat ze nog groeien.. ze moet er nog uit 🙈

5 jaar geleden

Hier bij 28+6 1300 gram. Ben wel heel benieuwd hoeveel het dan nu zal zijn. Morgen 31 weken, kan me niet voorstellen dat ie dan ineens 2kg ofzo is. Heb helaas geen groeiechos meer😕 Weten jullie het gewicht van jullie kindje rond de 28/29 weken?

5 jaar geleden

Ik zat met 32 weken op 2700 en ik was deze week bij de verloskundige en met 35 weken geschat op 3kg. Ze word met geboorte geschag op 4kg. Niet gesproken over een inleiding. Mijn zoontje is ook geboren met 3.8 op 40+1. Ik maak gewoon grote babys ☺

5 jaar geleden

Reactie op mamasf

Gisteren geschrokken bij de verloskundige. De kleine is vrij groot, 2900 gr ...
Als ik mamavanmax mag geloven zal ze bij jouw waarschijnlijk bij de geboorte ook rond de 4 kg zijn. Mijn zoontje werd geboren met 40 weken op precies 4 kg, gewoon een natuurlijke bevalling gehad. Dus is zeker mogelijk hoor! Bij mij werd er niet gemeten bij hem dus was een verassing haha.

5 jaar geleden

Met 32 weken naar de VK geweest.. En ons klein ding was rond de 1600 gram (1 a 1,5 liep ze achter), maar ja der mama is ook maar klein. Ik was met mijn geboorte ook rond de 2500 gram.

5 jaar geleden

bij mij met 32 weken bijna 3kg. dit is mn 2e zwangerschap. 1e kindje was met de geboorte ook 54cm en 4160gr. 2e kindje zou als ik t vol zou dragen over de 9 pond wegen. wss ga ik t dus ook niet uitdragen.....

5 jaar geleden

Met 30+3 werd onze man geschat op 1800 gram. Ben benieuwd naar de echo met 34+4 over 2 weken!

5 jaar geleden

Reactie op muisje123

bij mij met 32 weken bijna 3kg. dit is mn 2e zwangerschap. 1e kindje was me ...
Jongetje of meisje? Mijn zoontje was ook flink en ben nu in verwachting van een meisje, dus ben erg benieuwd of daar nog duidelijk verschil in gaat zijn. Heb vrijdag mijn 1ste groeiecho, dus heb echt geen idee nog hoe groot ze zal zijn. Bij mijn zoontje had ik niet eens een groeiecho.

5 jaar geleden

Reactie op muisje123

bij mij met 32 weken bijna 3kg. dit is mn 2e zwangerschap. 1e kindje was me ...
Misschien een hele stomme vraag.. maar waarom zou je het kindje niet voldragen? Kunnen ze je kindje eerder halen omdat er verwacht wordt dat ie zo groot is/wordt? Ik vraag dit omdat mijn dochter 10 jaar geleden met 42 weken geboren is, zij was toen 50cm en 3360gram, maar als dit kindje zo doorgroeit als dat hij doet wordt er verwacht dat ie rond de 9 pond is.. Ik maak me daar aardig zorgen over, maar mijn vk zegt dat ze niet van plan zijn om hem eerder te halen om die reden

5 jaar geleden

Uit nieuwsgierigheid en onwetendheid vraag ik mij af: Waarom laten jullie je inleiden? Waarom niet gewoon afwachten op een natuurlijke bevalling? Thanks!

5 jaar geleden

Reactie op Lapop

Uit nieuwsgierigheid en onwetendheid vraag ik mij af: Waarom laten jullie ...
Ze raden mij dit aan omdat het anders risicovol zou kunnen zijn voor mij en zoon

5 jaar geleden

Reactie op Lapop

Uit nieuwsgierigheid en onwetendheid vraag ik mij af: Waarom laten jullie ...
Uit veiligheid voor moeder en baby