Na een lange periode zonder klachten ben ik sinds gisteren terug misselijk geworden. Ik ben nu 35 weken zwanger. Nog meer dames die er last van hebben?
Ja, reden, kindje drukt heel hard tegen de maag, ruimte in de buik wordt veel kleiner nu, is vandaag bevestigd door de vk. Advies kleine beetjes eten, uitzoeken wat je nog misselijker maakt en dit dus niet meer of met mate gaan eten (bij mij snoep en vet eten) en als misselijk blijft mag ik rennies, gaviscon, antagel of omeprazol gaan proberen.
Ik ben 36 weken zwanger, en hele zwangerschap niet echt misselijk geweest, tot vorige week. In bed plat liggen was niet te doen. Paar nachten rechtop geslapen. Nu is het weer wat minder geworden.
Ik heb er ook last van en bloeddruk op het randje. Maar als je bloeddruk gewoon goed is en je hebt verder geen bijzondere klachten zou ik me er niet te veel zorgen over maken. Kan idd komen door de baby die tegen je maag aan drukt
Heel de zwangerschap niet misselijk geweest, maar merk dat ik er nu ook ineens heel veel last van heb. Regelmatig kokhalsneigingen en geuren die ik moeilijk kan verdragen (had ik eerder ook niet). Kan t nog niet echt plaatsen.
Ik had dit met 33 weken (was 2 weken daarvoor getest voor zwangerschapsvergiftiging dus dan was het niet) hoe meer de baby indaalde hoe beter het ging maar toen was het elke ochtend stipt 6 uur het bed uit om alles te legen omdat ze begon te trappelen
Ik heb dit ook gehad, maar bij mij kwam het omdat de baby hoog en overdwars lag!
Waarmee hij soms wat vaten naar mijn hart aan het dichtdrukken was..
Het enige wat ik kan zeggen als advies is dat je altijd je verloskundige kan en mag bellen als je je er niet goed bij voelt. Sterkte!
Ik heb last van kortademigheid en dan begin ik te hoesten. Waardoor ik misselijk wordt en dan ook echt moet overgeven. Ben 33 weken maar de kleine wordt eerder gehaald door keizersnee.
Maar buik loopt qua groei 3 weken voor en de kleine 2 weken.
Dus verklaart ook wel waardoor het komt. Maar durf gewoon bijna niet te hoesten.