49 Reacties

2 jaar geleden

Ik ben 34 en wil heel graag een 3e... Maar mijn vriend wil echt niet meer helaas..

2 jaar geleden

Reactie op Rian Moderator

Ik ben 34 en wil heel graag een 3e... Maar mijn vriend wil echt niet meer h ...
Ah, ik ben ietsje jonger. Ik ben 31 en ik wil ook graag een 3e maar mijn man niet. Misschien is het over een poosje wel weer anders. Hoop het! Ik moet er echt niet aan denken om de babyspullen weg te doen.. Welke redenen heeft je vriend als ik vragen mag?

2 jaar geleden

Ik word in augustus 36 en heb nog wel wens voor een 2e kindje, als het mij gegund is. Heb al eerder een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad en nog maar 1 eileider. We willen er waarschijnlijk in de zomer weer voor gaan.

2 jaar geleden

Reactie op Li88

Ik word in augustus 36 en heb nog wel wens voor een 2e kindje, als het mij ...
Spannend ik duim voor je.

2 jaar geleden

Bedankt allen. Weinig mensen :) die wat ouder zijn lijkt het op.

2 jaar geleden

36 en we willen allebei graag een tweede. Gezien mijn leeftijd behoefte om ‘snel’ door te gaan, maar tegelijk wil ik ook wel nog genieten van ons drietjes. We zijn dus nog niet begonnen met proberen. Jij wel?

2 jaar geleden

36 en we willen allebei graag een tweede. Gezien mijn leeftijd behoefte om ...
Exact hetzelfde!

2 jaar geleden

Reactie op Dajaplaya

Ah, ik ben ietsje jonger. Ik ben 31 en ik wil ook graag een 3e maar mijn ma ...
Hij vind het zo wel genoeg..😂 Maar ik heb echt heel erg sterk het gevoel dat ik nog een jongetje zal krijgen... Ik kan het niet goed uitleggen maar zo voelt het.. Ik hoop ook dat hij over een tijdje nog van gedachten veranderd 😁🙈

2 jaar geleden

Reactie op Rian Moderator

Ik ben 34 en wil heel graag een 3e... Maar mijn vriend wil echt niet meer h ...
Hopen dat de kroegen weer open gaan na 14 januari 😜 Sorry flauw grapje

2 jaar geleden

Reactie op hi123

Bedankt allen. Weinig mensen :) die wat ouder zijn lijkt het op.
Ik ben wel ouder (37) maar heb geen diepe wens voor een tweede kindje dus wij blijven gezellig met zijn drietjes 😊

2 jaar geleden

Ik ben 40 en wil heel graag een tweede en het liefst zo snel mogelijk. Als het ons niet meer gegund is ga ik dat heel moeilijk vinden want hoe gek ik ook op ons zoontje ben, het is voor mij niet compleet.. Helaas heb ik in december alweer een miskraam gehad. Maar ik houd hoop!

2 jaar geleden

Ik word in feb 37. We beginnen dan ook weer met een nieuw IVF-ICSI traject voor een 3e kindje. Ons eerste kindje (zoontje) is met 22 weken stil geboren. Onze dochter is nu een jaar (28-11-20)

2 jaar geleden

Die leeftijd had ik toen ik mijn eerste kindje kreeg 🙈

2 jaar geleden

Ik ben 41 en mn zoontje is net 1. Ik ben alleenstaand en het allerliefste wil ik weer zwanger zijn maar het idee dat ik dan 2 kinderen heb weet ik niet of ik daar klaar voor ben. Uberhaupt zwanger worden wordt al een hele opgave maar het zwanger zijn was zo fantastisch voor mij Dus de wens is er heel erg maar of het ook gaat uitkomen 😶 Klokje tikt........

2 jaar geleden

Ik ben sinds gisteren 36 en wij hebben absoluut de wens voor een 2e, zijn het nu weer een ruime 3 maand aan het proberen. Onze zoontje is nu 13 maanden.

2 jaar geleden

Ik ben 41 en mn zoontje is net 1. Ik ben alleenstaand en het allerliefste w ...
Stomme klok he? Super knap dat je het in je eentje doet! Twee kindjes lijkt me ook heftig, maar als de wens er is kun je alles. Supermama! ;-) Met hopelijk veel hulp uit je omgeving..

2 jaar geleden

Reactie op Clarakoe

Stomme klok he? Super knap dat je het in je eentje doet! Twee kindjes lijkt ...
Wat lief van je 😊 ik ben heel dankbaar voor een makkelijk kind. Heb wat hulp van familie die vlakbij wonen maar het is toch alles alleen wat je diet en ik had het nooit willen missen want dit is het allermooiste toch? 😍

2 jaar geleden

Ik ben 41 en mn zoontje is net 1. Ik ben alleenstaand en het allerliefste w ...
Ik word dit jaar 40. Zwanger raken gaat niet vanzelf en fysiek is er van alles. Ik kan een 2e ook wel vergeten. Ik focus mij wel op het worden van een fitte moeder van kind 1. Zwanger mogen zijn was een fantastische ervaring die ik gelukkig niet heb hoeven missen. ❤

2 jaar geleden

Oh jee, zijn wij oudere moeders? 👀😁. Ik weet dat je de biologische klok bedoelt maar ergens ben je ook zo oud als je je voelt, toch? Ik word dit jaar 36 en de wens voor een tweede is er zeker, we gaan het nu weer proberen. Kleintje is net 1. Lijkt me heerlijk weer zwanger zijn. Was dit een bewuste keuze dat je iets langer hebt gewacht met een een eerste kindje? Als ik vragen mag?

2 jaar geleden

Ik word dit jaar 40. Zwanger raken gaat niet vanzelf en fysiek is er van al ...
Zeg nooit nooit ❤️