4 Reacties

5 jaar geleden

Ja.. en ik moest meteen naar het zh voor ctg, uitwendige echo, inwendige echo en kijken met eendenbek.. het is wel allemaal goed en heb een super gevoelige baarmoedermond weet het wss door komt. Maar als ik weer bloed verlies moet ik meteen weer aan de bel trekken...

5 jaar geleden

Reactie op Anvd

Ja.. en ik moest meteen naar het zh voor ctg, uitwendige echo, inwendige ec ...
Dat heb ik ook gehad vandaag inderdaad ctg scan en echo en ook de eendenbek! Toen ze de eendenbek hadden gebruikt verloor ik al super veel bloed! Daar bleek eigenlijk al uit dat ik ook een hele gevoelige baarmoedermond heb! Moest je ook aan de bel trekken als het bloedverlies ook maar een beetje was?

5 jaar geleden

Reactie op momox

Dat heb ik ook gehad vandaag inderdaad ctg scan en echo en ook de eendenbek ...
Ja na die eendenbek stroomde het bloed haar tegemoet haha! Ze zeiden tegen mij als het blijft bloeden mag dat 3 dagen, maar als het stopt en weer opnieuw begint, ookal is t maar een beetje, dan moet je bellen!

5 jaar geleden

Ja hier vandaag. 38+1 en bruine afscheiding. Volgens vk komt dit idd door weken van baarmoeder. Heb gister en vandaag wat menstruatie achtige krampen af en toe. Zolang ik geen maandverbandje vol heb of flink helder rood bloed was er niks aan de hand zei ze