24 Reacties

6 jaar geleden

Op 2 weken getest en positief

6 jaar geleden

Dat is best vroeg! Ik heb had op 3w + 6 een positieve test in mijn handen. Geen idee of het er eentje is of twee zijn. Over 1,5 week eerste echo. Mijn zus heeft wel een sterk voorgevoel dat het een tweeling zal zijn. Dit zei ze al ruim voordat ik zwanger was. Ben benieuwd 😊

6 jaar geleden

Reactie op Ienieminie20

Dat is best vroeg! Ik heb had op 3w + 6 een positieve test in mijn handen. ...
Ooh wat spannend! Was benieuwd of vrouwen die vroeg testen vaker een tweeling hebben. Laat je weten of het er 2 zijn haha?

6 jaar geleden

Reactie op kyaravk

Op 2 weken getest en positief
Wow 2 weken? Geteld vanaf de eerste dag van je vorige menstruatie?

6 jaar geleden

Beide zwangerschappen 3 dagen voor nod positief getest😂

6 jaar geleden

Ik testte rond die tijd positief met een early. Had je ook een early test gebruikt of een gewone test?

6 jaar geleden

3+3 heel licht positief. Dag erna al een stuk duidelijker. Ik hoor woensdag of het er 1 of 2 zijn, maar ik gok maar 1. Heb bij mijn vorige zwangerschap ook vroeg positief getest en dat was er ook maar 1 gelukkig.

6 jaar geleden

Reactie op Noortje55

Ooh wat spannend! Was benieuwd of vrouwen die vroeg testen vaker een tweeli ...
Haha ja zal ik zeker doen! 😉

6 jaar geleden

9 dpo negatieve test en 11 dpo deze. Omdat ik maar een LF heb van 9/10 dgn, testte ik zo vroeg omdat ik normaal dan altijd ongesteld werd.

6 jaar geleden

ik ben nu eventueel 3weken en 1 dag.wanneer zou ik dan het beste kunnen testen

6 jaar geleden

Ik zou als alles goed is nu ongeveer 4 weken zijn en echt 2 strepen

6 jaar geleden

Ik heb ook positief getest op 3w + 3d, maar weet nog niet of het er ‘maar’ 1 is 😉 Volgens mij zegt het niet zoveel, maakt de een gewoon meer/sneller hcg aan dan de ander.

6 jaar geleden

Ik heb de afgelopen 2 dagen 2 early tests gedaan van de action. Allebei een heel licht streepje. Volgens mijn kalender ben ik 1 dag over tijd en zou ik nu 3 weken + 1 zwanger zijn. Heel spannend dus! Ik voelde vorige week een paar dagen lang wat steken in mijn eileider. Daardoor had ik al een voorgevoel dat het wel eens raak zou kunnen zijn. Hebben jullie dit ook gehad?

6 jaar geleden

Ik heb de afgelopen 2 dagen 2 early tests gedaan van de action. Allebei een ...
Dan ben je toch 4 weken?

6 jaar geleden

Ik zou nu 4+1 moeten zijn. Gisteren een veel lichter streepje. Vind het nog wel heel spannend zo vroeg..

6 jaar geleden

Reactie op Knuffelbeer1985

Dan ben je toch 4 weken?
Oja je hebt gelijk! Ik dacht dat je moest tellen na je menstruatie maar het is vanaf de eerste dag.

6 jaar geleden

Reactie op Ingevanlaar

Ik zou nu 4+1 moeten zijn. Gisteren een veel lichter streepje. Vind het nog ...
Een licht streepje is ook een streepje: gefeliciteerd! 😊 Ik ben nu 4+5 en ik ben bij elk toiletbezoek nog bang dat ik tóch bloed ga aantreffen... het is nog zo onwerkelijk. Ik duim voor ons allemaal dat het goed mag blijven gaan! 😍

6 jaar geleden

Ik had al een gevoel met 3 weken dat ik zwanger ben en vandaag met 3w+3 duidelijke streep en clearblue test gehad

6 jaar geleden

Ik heb ook de eerste positieve test vroeg gehad. Met 3 weken, 3 dagen. Met 3 weken en 4 dagen ook positieve cb digitaal. Ben vandaag precies 4 weken. Duurt wel echt heel lang tot de eerste echo. 😅

6 jaar geleden

Reactie op - l u n i -

Ik heb ook de eerste positieve test vroeg gehad. Met 3 weken, 3 dagen. Met ...
Ik had ook met 3 weken 4 dagen positieve digitale test, spannend