30 Reacties

4 jaar geleden

Oh foto valt niet te verwijderen😂

4 jaar geleden

Zal de foto even weer verwijderen. Komt dus wel een beetje overeen.. maar ...
Ja... Echt vervelend. Maar denk dat het in de meeste gevallen wel zo is dat je bij een miskraam buikpijn krijgt. En sowieso wel heel heftig bloedverlies. Denk ik, hoop ik. Zo vervelend als je enorm onervaren bent op dit gebied, in mijn geval in ieder geval.

4 jaar geleden

Reactie op MLUAL

Ja... Echt vervelend. Maar denk dat het in de meeste gevallen wel zo is dat ...
Ik hoop dat dat zo is zoals jij het zegt. Ergens heb ik hoop maar ergens probeer ik mezelf ook langzaam voor te bereiden dat het mis kan zijn.. Ik ben hier ook onervaren in.. ik heb wel een dochter van 9 maanden maar tijdens haar zwangerschap heb ik dit niet ervaren.

4 jaar geleden

Bij mij was het weer gestopt vanmiddag maar zojuist was het er wel. Bruine afscheiding. Geen buikpijn. Bah wat onzeker dit 😕

4 jaar geleden

Reactie op Meissie

Bij mij was het weer gestopt vanmiddag maar zojuist was het er wel. Bruine ...
Vreselijk.. 😪 sterkte. Ik hoop dat het bij jou hierbij blijft.. en dat het toch goed gaat!

4 jaar geleden

Wat een spanning zo he! En fijn om dezelfde ervaringen met elkaar te kunnen delen.. Hebben jullie nog tips om deze onzekere weken te overleven (met nachtrust)? Elke keer als ik naar de wc ga ben ik weer uit het veld geslagen.. Ik had me deze periode wel anders voorgesteld 🙈 Maar dat zullen jullie vast herkennen?!

4 jaar geleden

Vreselijk.. 😪 sterkte. Ik hoop dat het bij jou hierbij blijft.. en dat het ...
Dankjewel, volgens de verloskundige niks om me zorgen over te maken. Daar moet ik dan op vertrouwen. Volgende week dinsdag eerste echo. Kan bijna niet meer wachten 😢

4 jaar geleden

Reactie op Eef_123

Wat een spanning zo he! En fijn om dezelfde ervaringen met elkaar te kunnen ...
Geen tips helaas 😕 Ben ook angstig elke keer als ik naar het toilet ga en ik veeg weer bruin af... Ellende hoor dit 😢 wat een spanning...

4 jaar geleden

Reactie op Meissie

Geen tips helaas 😕 Ben ook angstig elke keer als ik naar het toilet ga en ...
Ik had het me inderdaad ook heel anders voorgesteld. Gelukkig ben ik door het gepieker en gedoe van vandaag zo moe dat ik zo als een blok in slaap val geloof ik. Bloedverlies is er nog steeds. Alsof ik ongesteld ben, maar dan zonder (menstruatie)krampen..

4 jaar geleden

Reactie op Meissie

Dankjewel, volgens de verloskundige niks om me zorgen over te maken. Daar m ...
Dat zei ze tegen mij inderdaad ook. Maar zo moeilijk. Op de een of andere manier klopt zwanger en bloed in je hoofd niet.. Pff.