31 Reacties
6 jaar geleden
Dat had ik ook, maar dat kan dus bandenpijn zijn. Je baarmoeder is zich enorm aan het oprekken nu. Zolang je geen helder rood bloedverlies hebt hoef je je geen zorgen te maken. Een buikpijn die ‘verkeerd’ is, is niet houdingsafhankelijk zei mijn verloskundige. Heb je er minder last van als je anders ligt bijvoorbeeld?
6 jaar geleden
Op het begin ook heel erg gehad, daarom was ik helemaal verbaasd dat ik een positieve test had en ben ik een week lang om de dag blijven testen
6 jaar geleden
Reactie op Beckers 92
Op het begin ook heel erg gehad, daarom was ik helemaal verbaasd dat ik een ...
Nu is het overigens voor het merendeel weg (ben nu 8 weken). Deze kramp schijnt het oprekken van de baarmoeder te zijn
6 jaar geleden
Reactie op Mamainspé<3
Dat had ik ook, maar dat kan dus bandenpijn zijn. Je baarmoeder is zich eno ...
Bedoel je dat als ik meer pijn heb als ik op men rechterzijde lig, het wel slechte pijn is?
6 jaar geleden
Hier ook bijna elke dag last van een soort menstruatie pijn , ook voor het testen. De ene keer zijn de krampen best heftig en dan zakt het weer.... vind ik ook naar maar het schijnt erbij te horen!
6 jaar geleden
Reactie op Femke Vermeulen
Bedoel je dat als ik meer pijn heb als ik op men rechterzijde lig, het wel ...
Nee juist niet dan. Als het ‘niet goed’ is maakt het niet uit hoe je ligt
6 jaar geleden
Ik heb hier ook last van! Omdat ik verder geen symptomen heb voel ik me helemaal niet zwanger.. had verwacht dat ik zielsgelukkig zou zijn. Ik ben natuurlijk enorm blij maar ook gespannen en zenuwachtig. Fijn om te lezen dat deze ‘klachten’ erbij horen! Laat de tijd maar heeeel snel gaan!
6 jaar geleden
Hier ook vaker per dag buikpijn. Vrijdag zelf een test gedaan, negatief. Gisteren bij hap geweest omdat ik heftige buikkrampen had al een week ofzo, nadat ik had geplast. Hier hebben ze drie keer getest en toen een licht streepje. Ben nog wel onzeker maar hoop op het beste! Nu 4w5dgn
6 jaar geleden
Reactie op Charrrr
Ik heb ook deze pijn, geen bloedverlies. Maar hierdoor vind ik het onwijs m ...
Ik kon pas genieten toen ik het hartje op de echo zag. Daarvoor enorm veel zorgen gehad.
6 jaar geleden
Ik heb het ook best veel! Geen bloedverlies af en toe vind ik het wel een beetje eng. Maar als ik niks voel is het ook weer niet goed 🙈🙈
6 jaar geleden
Ik ben heel erg opgelucht na het lezen van dit topic... Ik ben nu 4+5, maar al een week krampen. Dacht vroeg ongesteld te worden, teste 4 dagen terug opeens positief!
Ik heb sinds een week ook krampen, niet erg maar alsof ik nog steeds ongesteld moet worden.
Elke dag heb ik een stipje bruin verlies in m’n ondergoed of bij afvegen...
Ik word gerust gesteld dat het bruin is en geen helder/rood bloed is.
Ik weet niet goed wat ik moet, of ik moet bellen dinsdag... Ik ben natuurlijk nog maar heel pril zwanger, 2/3 dagen ‘overtijd’