11 Reacties

5 jaar geleden

Onze dochter van 12 weken heeft er maar 1. Is wel een flink dikke en grote op haar schoudertje.

5 jaar geleden

Waarom bel je de huisarts niet? Geef je aan dat je je zorgen maakt, en graag wil dat een deskundige er naar kijkt zodat je meer weet? Dan mag je sowieso komen! Ik zou niet eerst hier vragen, maar naar een deskundige gaan die je ongerustheid kan wegnemen en je kan vertellen hoe of wat

5 jaar geleden

Mijn zoontje heeft dit ook is redelijk uitgebreid knal rood en dik. Maar moet me er geen zorgen over maken

5 jaar geleden

Ongeruste mama, gewoon de huisarts bellen inderdaad. En mocht het niks zijn: beter een keer voor niets dan dat je met dit bezorgde gevoel rond blijft lopen.

5 jaar geleden

Dit is het zijne. Groeit en verdikt tot hun 3 jaar

5 jaar geleden

Mijn dochter heeft het ook op het oortje. Dit plekje blijft maar groeien maar dat schijnt normaal te zijn. De kinderarts heeft bij ons aangegeven dat we moeten opletten of er nog meer plekjes komen op haar lichaampje, want dan moet er een echo gemaakt worden van haar lever. Ik zou de huisarts wel even bellen als het steeds meer vlekjes worden.

5 jaar geleden

Onze dochter heeft geen aarbeienvlek, maar wel een afwijking in de aanleg van de haarvaatjes. We zijn nu onder behandeling van de dermatoloog en die heeft contact met de kinderdermatoloog van het AMC.

5 jaar geleden

Reactie op Sharon_betels

Dit is het zijne. Groeit en verdikt tot hun 3 jaar
Onze dochter heeft 2 van die plekjes. 1 op de rug, die is wat dikker en op haar arm heeft ze er ook 1, maar die is wat kleiner. Bij JGZ werd verteld dat het eerst nog gaat groeien, maar na een paar jaar weg gaat. Hoe het met meerdere plekjes is, weet ik niet maar als je je zorgen maakt, zou ik met de huisarts contact opnemen. Better safe then sorry ;-)

5 jaar geleden

Mijn dochter heeft er 1 in haar nek die hard groeit en dik is. Afgelopen week zijn we ermee naar het ziekenhuis geweest, omdat de vlek op een rot plek zit in haar nek en zo hard groeit moeten we naar het ziekenhuis in Amsterdam om het te gaan behandelen zodat het weg gaat of minder hard gaat groeien in ieder geval. Ze gaven in het ziekenhuis aan dat als er meer zijn dat dan zoals hier onder ook vermeld een echo gemaakt moet worden van de lever. Ik maakte me ook zorgen en heb gebeld met de huisarts, nu ben ik blij dat ik dat heb gedaan. Dus als je gevoel zegt dat je er naar moeten laten kijken zou ik dat zeker doen.

5 jaar geleden

Dankjulliewel voor jullie reacties! Ik heb vanmiddag toch even gebeld met huisarts en foto鈥檚 opgestuurd naar hun, maar ze kunnen er nog niet wat mee, moet nu goed in de gaten houden of het er meer gaan worden en hoe de groei ervan gaat.. (het zijn nu echt nog maar iniemienies dus hopelijk blijft het daarbij) en mocht ze suf worden of koorts krijgen moest ik gelijk weer aan de bel trekken!

5 jaar geleden

Reactie op Marjoo1987

Dankjulliewel voor jullie reacties! Ik heb vanmiddag toch even gebeld met h ...
Goed van je dat je toch gebeld hebt en foto's hebt gestuurd 馃槉